ביפר מוותרת על iMessage בתגובה לחסימת משתמשים על ידי אפל

אמנם אפל ביטלה את החסימות, אבל לביפר זה הספיק כדי לוותר על השירות

יכולה גם בלי iMessage. ביפר

 

 

 

 

הניסיון השאפתני של ביפר להציע גם את שירות iMessage עבור אנדרואיד נתקל בהתנגדות צפויה מצד אפל. עם זאת, יצרני ביפר הצליחו להתגבר על כמה מכשולים ולאפשר שוב ללקוחות להשתמש בשירות, אבל כשאפל נתקלה בפתרון של ביפר היא חסמה משתמשים מהגישה ל-iMessage. בינתיים, למרות שאפל ביטלה את החסימה, כל ההשתלשלות הזאת  הובילה את ביפר לבטל את מאמצי ה-iMessage שלה.

חשבון ה-X (טוויטר) של השירות פירט כמה מההתפתחויות שהתרחשו לכאורה לאחר ביטול החסימה, שאפשר למשתמשים להגדיר חיבור iMessage באמצעות Mac או iPhone רזרבי, אבל החקירה של ביפר גילתה מאוחר יותר, שכל 30 הדיווחים שקיבלו על אירועי החסימה היו ממשתמשי Mac.

נראה כי ביטול החסימה של מחשבי Mac התרחש בעקבות דיווח של הניו יורק טיימס. על פי הדיווחים, אפל סימנה את מחשבי ה-Mac הללו כדואר זבל, בעוד שהמחשבים החסומים לא הצליחו לגשת אפילו לאפליקציית macOS Messages. עם זאת מזהי אפל לא הושפעו, כלומר iMessage המשיכה לפעול כרגיל במכשירים אחרים כמו iPhone ו-iPad. צוות ביפר מציין, שפניותיהם באימייל ישירות לאפל בנוגע לחסימה לא נענו, ורק לאחר שפנו לכתב של הניו יורק טיימס, שיצר קשר עם אפל – לאחר יומיים הוסרו החסימות.

בינתיים, ביפר ביטלה את האפשרות ליצור חיבורי iMessage בפלטפורמת Beeper Cloud שלה, ואף מדריכה את המשתמשים כיצד למחוק את חיבור iMessage מאפליקציית שולחן העבודה שלה.

המשמעות היא, שביפר מוותרת באופן רשמי על iMessage , גם בהתחשב בכך שאפליקציית Beeper Mini הוסרה מחנות Google Play, והשירות של ביפר יתמוך באפליקציות הודעות אחרות דרך הפלטפורמה שלו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים