"העבודה בענן צריכה להיות פשוטה ומוכללת – ולא במחלקות נפרדות"

"העבודה בתצורת 'איים נפרדים' מעכבת חדשנות, מוסיפה עלויות, דורשת התמחויות שונות ויוצרת חשיפה לאיומי סייבר", אמר שלומי אביב, מנכ''ל VMware ישראל מבית ברודקום

שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל מבית ברודקום.

"ארגונים מתמודדים מול שלל אתגרים, ואחד מהם מעכב את הזרקת החדשנות לארגון: המורכבות של מערכות ה-IT והעבודה בתצורת 'איים נפרדים' – ולא באופן אחוד ומוכלל. מצב זה לא רק שמעכב חדשנות, אלא גם מוסיף עלויות, דורש התמחויות שונות ויוצר חשיפה לאיומי סייבר. העובדה שחלק מהמערכות של הארגון נמצא בדאטה סנטר המקומי וחלקן בעננים הציבוריים מקשה עליו לפעול בכמה שדות: להציע חדשנות, לממש פרויקטי IT ביעילות ובמהירות, לפעול למניעת איומי סייבר, ולחדש מערכות ואפליקציות בטרם העברתן לענן", כך אמר שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל מבית ברודקום.

אביב דיבר בכנס שערכו היום (ה') VMware ובינת תקשורת מחשבים באולם East תל אביב, בהשתתפות יותר מ-100 נציגי לקוחות של שתי החברות. כותרת האירוע הייתה "משנים את כללי המשחק – לטובתכם".

לדברי אביב, "אנחנו מציעים ללקוחות יצירת חדשנות באופן מהיר יותר, עם היצע פשוט יותר", "ברודקום", ציין, "רכשה עשרות חברות בשני העשורים האחרונים, כולל 11 חברות בישראל. ב-2018 היא קנתה את CA תמורת כ-19 מיליארד דולר וב-2019 – את חטיבת האבטחה לעסקים של סימנטק תמורת 10.7 מיליארד. עם הרכישה של VMware, ברודקום יצרה תחתיה ספקית תוכנה שהחיבור של סך חלקיה מציע פתרון כולל וגדול יותר מסכום חלקיו. הרכישה מביאה לאיחוד של שתי ענקיות טכנולוגיה, ממוקדות בחדשנות".

"בנוסף", אמר אביב, "ברודקום משקיעה מיליארדים רבים בחדשנות – אם במו"פ פנימי ואם באמצעות שיתופי פעולה, בין השאר עם אנבידיה ואינטל. מתוך כלל ההשקעה במו"פ המתוכננת השנה – סכום שעומד על יותר מחמישה מיליארד דולר, שני מיליארד יוקצו ל-VMware. זה יאפשר לנו לספק לארגונים תשתית טכנולוגית מובילה, ויאפשר להם לאמץ סביבות ענן לסוגיהן: פרטי, היברידי וסביבות מרובות עננים".

הוא ציין ש-"בשנתיים האחרונות עסקנו בפישוט ההיצע שלנו כדי לשרת טוב יותר את הלקוחות, עם חדשנות מתמשכת, זמן קצר יותר להשגת ערך והמשך השקעות. באחרונה הכרזנו על פישוט של סל המוצרים שלנו, כדי שהלקוחות ישיגו ערך רב יותר עבור ההשקעות שלהם – עם הפתרונות שלנו. זאת, לאחר שלקוחות ושותפים נתנו לנו משובים וציינו שההצעות והיציאה לשוק שלנו מורכבות מדי. כך, השלמנו באחרונה את המעבר לרישיונות (Subscription) וסיימנו את מכירת הרישיונות התמידיים (Perpetual). לצד תוכניות שונות לרכישת מנוי (SPP), אנחנו מציעים אפשרות של רישוי בדמות 'הביאו בעצמכם', שמספקת ניוד של הרישוי שלנו גם לנקודות קצה בעננים הציבוריים".

שתי ההצעות העיקריות של VMware לארגונים

אביב ציין כי "אנחנו מציעים לארגונים שתי הצעות עיקריות: האחת היא VMware Cloud Foundation – פתרון הדגל שלנו בענן היברידי עבור ארגונים, להפעלת יישומים קריטיים ומודרניים בצורה מאובטחת, גמישה וחסכונית. ההצעה השנייה היא פתרון VMware vSphere Foundation בצורתו החדשה, שמספק פלטפורמה פשוטה יותר לטיפול בעומסי עבודה עבור לקוחות בינוניים עד קטנים. הפתרון משלב את vSphere עם ניהול התפעול החכם שלנו, ומספק ביצועים, זמינות ויעילות טובים יותר, וכן נראות ותובנות טובות יותר". הוא הוסיף כי "לשני הפתרונות יהיה היצע תוספות מתקדמות אפשריות, לרבות אחסון, אוטומציות, מניעת כופרות, התאוששות מאסון, שירותים אפליקטיביים על גבי K8s ואבטחת מידע. בעתיד נוסיף הצעות מתקדמות, ובכלל זה שירותי בינה מלאכותית".

לדבריו, "השינויים שערכנו טובים גם לשותפינו העסקיים: התעשייה כבר אימצה באופן נרחב את שיטת המנויים ואת ה-SaaS (תוכנה כשירות), ושותפים רבים באקו-סיסטם שלנו כבר פיתחו שיטות מצליחות לתחום זה. מודלים של מנוי ו-SaaS מספקים לשותפים הזדמנות לפעול מול הלקוחות הארגוניים בצורה אסטרטגית יותר, ולספק שירותים בעלי ערך גבוה יותר – אלה הם שמניעים את הצלחת הלקוח".

"הפישוט שערכנו ומודל המנוי יאפשרו את הצלחת הלקוחות והשותפים שלנו, עם אספקת החדשנות, הפשטות והגמישות שהם נדרשים להן, בזמן שהם מבצעים את הטרנספורמציות הטכנולוגיות שלהם, כדי לייצר יתרונות עסקיים. נמשיך לשרת את כלל הלקוחות בישראל, בכל מגזר ובכל גודל, ונסייע לצמצום ההוצאות התפעוליות שלהם בצורה הוגנת ומבוקרת", סיכם אביב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים