יו-טיוב, מאחורייך: טיקטוק בוחנת העלאת סרטונים בני 30 דקות

השינוי יציב את טיקטוק בתחרות ישירה עוד יותר עם יו-טיוב, ומצביע על כך שהיא רוצה למשוך יוצרי סרטונים ארוכים יותר, שבדרך כלל מפרסמים תוכן בפלטפורמה המתחרה

עוד מעט יהיו זהות? טיק-טוק ויו-טיוב.

טיקטוק הולכת ומתקרבת בתכונותיה ליו-טיוב. לפי דיווחים, החברה החלה לבחון את היכולת של משתמשים להעלות סרטונים בני 30 דקות, מה שמסמן התרחקות משמעותית מפורמט הווידיאו הקצר שהפך אותה לפופולרית. יועץ המדיה החברתית מאט נאווארה זיהה את האפשרות החדשה בגירסת הבטא של האפליקציה ל-iOS בבריטניה. לדבריו, הוא גם שמע מכמה משתמשים נוספים שהבחינו באפשרות גם בגירסת הבטא לאנדרואיד.

החברה בנתה את הפופולריות שלה דווקא בגלל פורמט הווידאו הקצר שלה, אך לאט לאט אימצה תוכן ארוך יותר.

בתחילת דרכה, מגבלת הווידיאו של טיקטוק עמדה על 15 שניות. לאחר מכן היא הרחיבה אותה לדקה, מאוחר יותר לשלוש דקות, ובהמשך ל-10 דקות. לפני כמה חודשים גם דווח, כי החברה החלה לבדוק מגבלת העלאת וידיאו של 15 דקות

השינוי יציב את טיקטוק בתחרות ישירה עוד יותר עם יו-טיוב. המהלך מצביע על כך שטיקטוק רוצה למשוך יוצרי סרטונים ארוכים יותר, שבדרך כלל מפרסמים תוכן ביו-טיוב.

בעבר, טיקטוק נתפסה כפלטפורמה לתוכן קצר, בעוד שיו-טיוב נתפסה כבית של תוכן ארוך, כאשר יוצרים השתמשו בשתי הפלטפורמות כדי להגיע לצופים. בשנים האחרונות היטשטשו הקווים בין שתי פלטפורמות הווידאו כאשר טיקטוק מאמצת סרטונים ארוכים יותר ויו-טיוב מאמצת סרטונים קצרים יותר עם Shorts.

כמו בהרחבות קודמות של מגבלת הזמן, ההרחבה החדשה תעניק ליוצרים עוד יותר זמן וגמישות בעת שיתוף תכנים כמו מתכוני בישול, מדריכי יופי, תכנים חינוכיים ומערכונים קומיים. עם זאת, המגבלה החדשה של 30 דקות תפתח סוג חדש של תוכן שלא היה אפשרי במגבלות הזמן הקודמות, וזו היכולת להעלות פרקים מלאים של תוכניות טלוויזיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים