­­אריאלי קפיטל מינתה את הילה אוביל ברנר לשותפה

במסגרת תפקידה תמשיך אוביל ברנר לשמש כמנכ"לית "יזמיות", ותפעל ליצירת פלטפורמת השקעות לנשים יזמיות ברחבי העולם

הילה אוביל ברנר, שותפה באריאלי קפיטל.

אריאלי קפיטל הכריזה באחרונה על הצטרפותה של הילה אוביל ברנר כשותפה בחברה. אוביל ברנר – יזמית סדרתית, משקיעה ומנטורית, מייסדת קהילת "יזמיות", ואחת הנשים המשפיעות בתחום ההיי-טק הישראלי – היא בעלת ידע רחב בניהול חברות ישראליות ובינלאומיות. בפועלה כשותפה באריאל קפיטל היא תתרכז בפיתוח השקעות חדשות ותתמוך בחברות הפורטפוליו ובתוכניות החדשנות של החברה. בתוך כך, תפעל ליצירת פלטפורמת השקעות לנשים יזמיות ברחבי העולם. 

במסגרת תפקידה תמשיך לשמש כמנכ"לית עמותת יזמיות, אותה הקימה לפני כעשור ואשר מונה כיום כ-8,000 נשים. מדובר בעמותה הגדולה בישראל לעידוד יזמות והעצמת נשים בתחום ההיי-טק. 

"יזמיות" זוכה לשיתוף פעולה של החברות גדולות במשק ומקיימת עימן פרויקטים רחבי היקף. בין היתר הקימה עם גוגל את Campus For Moms ועומדת מאחורי InnovatHer – תכנית בתמיכת מעבדת החדשנות פינסק של אנאל איקס ומסטארקארד, ומאחורי AIM High עם AWS. יש לה קבוצת פייסבוק פעילה וגועשת והיא מקיימת פעילויות, הרצאות ותוכניות האצה בארץ ובעולם.

אריאלי קפיטל, יחד עם מעבדת החדשנות של פינסק, תרחיב את פעילות "יזמיות" ותקים שלוחה דרומית שתקדם חיבורי משקיעים לנשים יזמיות וצמיחה גלובלית של סטארט-אפים בהובלת נשים בדרום הארץ. אירוע השקת "יזמיות דרום" יתקיים בתחילת פברואר בבאר שבע.

אוביל ברנר החלה את דרכה כעורכת דין, אך מהר מאוד עברה לעולם ההיי-טק. ב-2002 הקימה את הסטארט-אפ הראשון שלה WhiteSmoke – פלטפורמה לעריכה והגהת טקסטים באנגלית, שגייסה מיליוני דולרים ונסחרת כיום בבורסה בת"א – ובתפקידה האחרון ניהלה את תוכנית האקסלרטור של Techstars בישראל בשותפות עם בנק ברקליס

תפעל להעלאת הנוכחות הנשית בעולמות ההיי-טק

אוביל ברנר מסרה:"אני שמחה להצטרף לאריאלי קפיטל ולקחת חלק בתהליך הצמיחה האדיר של החברה. מינוף משאביה יאפשר את המשך העלאת הנוכחות הנשית בעולמות ההיי-טק, תודות לקשריה הענפים מול משקיעים וגופים בינלאומיים. לצערי, מספר הנשים היזמיות בישראל נמוך ביחס לכולם, ובהתאמה גם מספרן של המנכ"ליות המכהנות. על כל עשרה יזמים גברים ניתן למצוא אישה אחת – את המציאות הזאת חייבים לשנות".
אריק בנטוב, מייסד ומנכ"ל משותף באריאלי קפיטל, מסר על מינויה של אוביל ברנר: "יכולתה של הילה לזהות בשלבים מוקדמים מיזמים וסטארט-אפים בעלי יכולת הצלחה היא פנומנלית. אני בטוח שנסיונה הרב ישפיע על ההשקעות העתידיות שלנו בחברות השונות". עוד מסר: "כבר היום שיעור הנשים היזמיות שלוקחות חלק בתוכניות האצה שלנו גבוה מאוד ועומד על 32%. לכן, ההחלטה לתמוך בעמותת "יזמיות" הינו מהלך מתבקש, שיעמיק את המחויבות שלנו לתמוך בדור הנשים הבא ובהדהוד ערך הגיוון הנחוץ בעולם ההשקעות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים