אות יקיר התעשייה הוענק לאפרים אקרלינג

אקרלינג היה מנהל רכש טכנולוגי בחברת מגדל ומנמ"ר חברת הביטוח אליהו ולו עשרות שנות ותק וניסיון עשיר בתחום הטכנולוגי בישראל

משמאל לימין: פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, מעניק את אות יקיר התעשייה לאפרים אקרלינג.

במסגרת ועידת הפסגה של אנשים ומחשבים, Top Summit, שנערכה השבוע (א'), הוענק אות יקיר התעשייה לאפרים אקרלניג על פועלו רב השנים בענף ה-IT ועל תרומתו לקהילה.

אקרלניג שימש בתפקידו האחרון כמנהל רכש טכנולוגי בחברת מגדל, ולפני כן כיהן במשך שנים כמנמ"ר חברת הביטוח אליהו.

בטקס, בו קיבל את תעודת ההוקרה מפלי הנמר, יזם ונשיא אנשים ומחשבים, סיפר בין היתר אקרלינג: "אני חוגג 50 שנות עשייה בעולם ההיי-טק הישראלי. ב-1973 התקבלתי לעתודה לרפואה, טסתי לטיול אצל משפחתי בארה"ב ואז פרצה מלחמת יום כיפור. האפשרות היחידה שעמדה לי לטוס לארץ הייתה להתגייס מיידית ולא להמתין לעתודה, וכך הגעתי לממר"ם".
"גיליתי בההיי-טק עולם מרתק, מאפשר הגשמה, מאתגר, מספק ומשתנה כל הזמן. לאחר הקורס בממר"ם הוצבתי ב-8200. שריתי במשך 10 שנים, בהן הייתי במגוון רחב של תפקידים וזכיתי בפרסים שונים, ביניהם פרס לחשיבה יוצרת של ראש אמ"ן", אמר אקרלינג.

לאחר שחרורו הוא התקבל לעבוד ביבמ ואז פגש באמצעות חבר את שלמה אליהו, שהקים את חברת הביטוח אליהו. אקרלינג נענה לאתגר להקים את מערך המיחשוב של החברה מאפס, ושימש כמנמ"ר החברה במשך 30 שנה.

"מרצה על מעבר ממשבר לצמיחה, ותומך בכל אדם שפונה אליי"

"ב-אליהו ניהלתי צוות מצומצם המסתמך בעיקר על שותפים עסקיים. פרופ' גדי אריאב הזמין אותי להרצות באוניברסיטת ת"א על צורת חשיבתי ועבודתי במתכונת מיקור חוץ – בשנות ה-80-90 זה לא היה מקובל", אמר אקרלינג.

כאשר אליהו רכשה את מגדל, מונה אקרלינג למנכ"ל חברת בי דיוק, חברת המחשוב והתפעול של סוכנויות הביטוח שבבעלות מגדל. "איחדנו מערכות, הטמענו CRM, השקנו מערכת תהליכים, לרבות מערכת תמונת לקוח, תוך חיבור למסלקה הפנסיונית", סיפר אקרלינג. בתום ארבע שנות כהונה, עבר אקרלינג לחברת מגדל טכנולוגיות, שם כיהן במשך שש שנים כמנהל רכש טכנולוגי, עד לפרישתו לגמלאות.

"עבדתי עם ספקים רבים ביושר ושותפות אמיתית, וזאת למעשה המורשת שלי לבאים אחרי. ספק שאינו השותף שלכם לעשייה – אינו מתאים לכם", הצהיר אקרלינג, שכיום משמש כיועץ למספר ארגונים, בהם: RevealSecurity ו-CyWat, מסלקת איגוד חברות הביטוח ועוד. כמו כן הוא פעיל במסדר "הבונים החופשיים".
בהמשך חשף אקרלינג את הסיפור האישי שלו: "לפני חמש שנים חליתי בסרטן והודות לנחישות שלי למשפחתי, לחברים, לצוות הרפואי ולהשגחה העליונה צלחתי את המשבר. מאז אני מרצה על מעבר ממשבר לצמיחה, ותומך בכל אדם אשר פונה אליי הזקוק לעידוד, עצה או תמיכה. אני אשמח להרצות לכל ארגון שיפנה אליי", אמר אקרלינג. לסיום סיפר: "מאז ה-7 באוקטובר השחור, אני מתנדב בחמ"ל עזרה למפונים, לחיילים, לחקלאים ולכל פונה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים