דיווחים: אפל תשיק השנה iPad Air עם מסך בגודל 12.9 אינץ'

כך עולה מהדלפות לכאורה של שרטוטים ממוחשבים של המכשיר החדש * ה- iPad Air האחרון שהושק ב-2022 הוא בעל גודל מסך מקסימלי של 10.9 אינץ'

האם המסך יגדל ל-12.9 אינץ'? iPad Air מדור 5 האחרון.

שנת 2023 הייתה יוצאת דופן באפל, מכיוון שזו הייתה השנה הראשונה מאז השקת ה-iPad המקורי שבה אפל לא הציגה טאבלטים חדשים, אולם סביר להניח, שכל זה ישתנה בשנת 2024, עם עדכונים צפויים כמעט לכל דגם.

לפי דיווח ב-9to5Mac, נראה שהדור השישי של ה- ה-iPad Air יזכה לדגם עם מסך של 12.9 אינץ', מה שנתמך גם בהדלפות של שרטוטי המכשיר, שכביכול מציגים עיבודים ממוחשבים של ה-iPad Air 6. התמונות התקבלו דרך "מקורות בתעשייה", כך שאין ערובה שזה אכן יהיה העיצוב הסופי.

השינוי הגדול ביותר שעולה מן השרטוטים הוא, כמובן, הזינוק בגודל התצוגה המקסימלי – מ-10.9 אינץ' בדור החמישי של iPad Air 2022 ל-12.9 אינץ' בדגם הבא, וההנחה היא ששני הגדלים יהיו זמינים בגירסה הבאה.

עוד נראה, שיש גם עיצוב מחדש מבחינת המצלמה האחורית. ל-iPad Air הנוכחי יש בליטה קטנה סביב מצלמה של עדשה בודדת, אבל השרטוטים מציגים בליטה סביב העדשה והפלאש.

כמו בדגמים קודמים של טאבלט Apple iPad Air, עדיין יש את כפתור ה-Touch ID בקצה המכשיר, ויציאת ה-USB-C הרגילה, וכפתורי ההפעלה והווליום נראים גם בעיבודים הממוחשבים שדלפו.

בעוד שדיווח ב-91mobiles טוען שהטאבלט יכלול של שבב M2 מבית אפל, מקורות אחרים חושבים הוא יכלול את שבב ה-M3 העדכני ביותר.

עם הגודל החדש של 12.9 אינץ', יהיה עוד פחות הבדל בין ה-iPad Air לדגמי ה-iPad Pro היקרים יותר, שזמינים כעת בגרסאות 11 אינץ' ו-12.9 אינץ'. הטאבלטים הללו צפויים גם הם לקבל רענון בשלב מסוים השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים