אברא גייסה 40 מיליון שקלים מקרן VBF

החברה - המתמחה בפתרונות טכנולוגיים בתחומי מערכות המידע - ממשיכה לגייס כסף ולהתרחב ● לפני כחודש השלימה אברא גיוס של כ-35 מיליון ש', במסגרת הנפקת זכויות מבעלי מניותיה

שי אוזון, מנכ"ל אברא.

קרן הפרייבט אקוויטי VBF הודיעה היום (א') על השקעה של 40 מיליון שקל בחברת אברא, המתמחה בפתרונות טכנולוגיים בתחומי מערכות המידע. ההשקעה מתבצעת לפי שווי חברה של כ-310 מיליון שקל (לפני הכסף), הדומה לשווי השוק הנוכחי של החברה. VBF תרכוש כ-11.5% ממניות אברא, ועם השלמת העסקה תחזיק בכ-13.5% מהחברה, לצד בעלת השליטה, קרן אלפא (32.2%), קרן כלירמרק (13.4%), הפניקס (9.6%) וקרן נוקד (8%).

אברא היא בעלת מומחיות ביישום, הטמעה ופיתוח מערכות טכנולוגיות מתקדמות, ומציעה היצע רחב של פתרונות המותאמים למגמות בזירה העסקית, משפרים את מתודות העבודה בארגונים ומאפשרים להשיג כל מטרה עסקית. אברא פעילה בכלל המגזרים במשק ובעלת ניסיון מקצועי רב במגוון ורטיקלים ועולמות תוכן שונים.

לפני כחודש השלימה החברה גיוס של כ-35 מיליון שקל, במסגרת הנפקת זכויות מבעלי מניותיה. החברה נמצאת בצמיחה מתמדת עם כ-1,000 עובדים שהם מומחים מעולמות תוכן מגוונים, מתוכם כ-450 מפתחים. אברא סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות של כ-104 מיליון שקל, ואילו ה-EBITDA ברבעון השלישי הגיע לשיא והסתכם בכ-12.6 מיליון שקל.

"הגיוס יסייע לנו בהמשך מימוש אסטרטגיית הרכישות ובהמשך צמיחה"

החברה נוסדה ב -2020 במטרה להוביל את תחום מערכות המידע בישראל. אברא הוקמה מתוך ראיית הצורך העסקי העולה מהמגמות בשוק בשנים האחרונות, למתן פתרונות מקיפים לצרכים העסקיים של לקוחותיה. אברא בעלת מומחיות ביישום, הטמעה ופיתוח מערכות טכנולוגיות מתקדמות, ומציעה היצע רחב של פתרונות טכנולוגיים עדכניים המותאמים למגמות בזירה העסקית, משפרים את מתודות העבודה בארגונים ומאפשרים להשיג כל מטרה עסקית.

ומאז שהחברה רכשה ומזגה לתוכה 11 חברות, ניצול היכולות המשותפות וחיבורן להצעת ערך אחת הביאו גם לצמיחה וגם לשיפור מתמיד ברווח וזאת בהמשך לתהליכי סינרגיה הקשורים להתייעלות תפעולית ולשיתוף פעולה בצד המכירות.

שי אוזון, מנכ"ל אברא: "אנו מודים לקרן VBF על הבעת האמון ביכולות של אברא. הבעת אמון זו מצטרפת לאמון של בעלי המניות שלנו, ובראשם בעלת השליטה בחברה – קרן אלפא. גיוס זה יסייע לנו בהמשך מימוש אסטרטגיית הרכישות ובהמשך צמיחה שאפיין את החברה בשנים האחרונות, ואני סמוך ובטוח שנשיא ערך לבעלי המניות הקיימים והחדשים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים