"היעד: ש-AI יזרום בעורקי כל העובדים ויהיה חלק מה-DNA הארגוני"

כך אמר יובל בירנבוים, CTO קבוצת מגדל, שדיבר אתמול (ד'), במסגרת כנס Future of AI של Lynx מבית אנשים ומחשבים ● לדבריו, "הבינה המלאכותית מחוללת שינוי עצום בעולם הביטוח"

יובל בירנבוים, CTO קבוצת מגדל.

"אנו עושים שימוש בכלים מעולם הבינה המלאכותית היוצרת זה כשנתיים. החזון הוא שהתחום יזרום בעורקי ובוורידי כל אחד ואחת מהעובדים והעובדות ויהפוך להיות חלק מה-DNA הארגוני שלנו. אחד התחומים בו אנו עושים שימוש בכלים אלה הוא במהלך תיקוף של רעיונות, ובדרך זו, ההחלטות מקבלות הכשר נוסף", כך אמר יובל בירנבוים, CTO קבוצת מגדל.

בירנבוים דיבר אתמול (ד') במסגרת כנס Future of AI של Lynx מבית אנשים ומחשבים, שנערך באולם הבורסה בתל אביב. המנחים של האירוע היו בן פלד, מנכ"ל הכנס, ואמיר קרלין. את הפאנל בו בירנבוים השתתף הנחה עדן ביבס, סמנכ"ל פיתוח עסקי באקסליום (Accelium) ומשפיען בתחום ה-AI, והנושא שבו דנו משתתפי הפאנל היה "כיצד לשפר את התפוקתיות עם בינה מלאכותית".

מסייעת גם לחברות הביטוח. בינה מלאכותית ג'נרטיבית.

מסייעת גם לחברות הביטוח. בינה מלאכותית ג'נרטיבית. צילום: אילוסטרציה. ShutterStock

"כלי ה-AI יודעים לסכם מסמכים מחד – ולהבין מה מגיע למבוטח ומה לא"

לדברי בירנבוים, "בעולם של סילוק תביעות, למשל, יש משימות ידניות רבות. יש לאגד מסמכים המגיעים ממקורות שונים, ביניהם של הרופאים שטיפלו בתביעה, וכלי ה-AI עושים מיכון ומסייעים בסריקה ובקריאה שלהם, לצד טיפול במסמכים אחרים, כגון פרטי הפוליסה. כך, העובד.ת המטפל.ת בתיק, יכול.ה להבין טוב יותר את ההקשרים בין המסמכים, מה מכוסה ביטוחית ומה לא, והכל תוך הגנת הפרטיות של הנתונים האישיים". הוא המשיך והסביר כי "הבינה המלאכותית מחוללת שינוי עצום בעולם הביטוח, כי כלי ה-AI יודעים לסכם מסמכים מחד – ולהבין מה מגיע למבוטח ומה לא".

"שינוי נוסף", הוסיף בירנבוים, "הוא בעולם שירות הלקוחות. על מנת שכל הפרטים יימצאו בידי נציג שירות הלקוחות בעת שיחתו עם הפונה, על נציג השירות להיכנס למערכות הנמצאות במשרד האחורי וזה גוזל זמן. הבינה המלאכותית מסייעת לשפר את חוויית השירות, עם המלצות לפעולה שמוצעות לנציג השירות, וכך נחסך מהנציג הצורך לטפל במשימות הפשוטות, והוא יכול להתמקד במשימות המורכבות יותר".

"אנו מנסים להביא מוצרים בעלי ערך ללקוחות", אמר ה-CTO של קבוצת מגדל, "ואנו עושים זאת תוך הקפדה על כמה עקרונות: שמירה על נתוני הלקוחות והגנה מפני סיכוני הסייבר בתחום; מניעת מצב של הישענות על נתונים שאינם נכונים, או כאלו המגיעים ממקור חיצוני שלא ניתן לאמת; וידוא שאין הטיות בנתונים; יצירת מצב שבו כלל הפעילויות נעשות באופן חוקי, עם שקיפות והסברתיות". הוא סיים באומרו כי "כלי מודל שפה גדול, LLM, מסייעים לנו לתקף ולהסביר את ההחלטות וככה ניתן לאמת את המענה הניתן למבוטחים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים