מייסדי איירון סורס עוזבים את יוניטי, שאיתה היא התמזגה

המייסדים, ובראשם המנכ"ל עד למיזוג, תומר בר זאב, יחלו בתהליך העברת הניהול, שיימשך כחצי שנה ● יוניטי, שאיירון סורס התמזגה אתה בנובמבר 2022, הודיעה השבוע על פיטורי רבע מעובדיה, עשרות מהם בישראל

תומר בר זאב, ממייסדי איירון סורס - שעוזב את החברה.

תם עידן: מייסדי איירון סורס הודיעו אתמול (ד') כי הם עוזבים את יוניטי, שאיתה החברה שהקימו התמזגה בסוף 2022. זאת, יום לאחר שיוניטי הודיעה על פיטורים של רבע מעובדיה, 1,800 במספר, בהם עשרות עובדים בישראל.

המייסדים שהודיעו על עזיבתם הם תומר בר זאב, המנכ"ל עד למיזוג, ואיתו אייל מילרד, עומר קפלן, תמיר כרמי, ארנון חריש ואסף בן עמי.

איירון סורס נוסדה ב-2010 ומציעה כלי אנליטיקה לחברות דיגיטליות ולכאלה שפועלות בעולם המובייל. כמו כן, היא מתמחה בפיתוח ובמונטיזציה של משחקים. במרץ 2021 ביצעה החברה הנפקת SPAC, ובמסגרתה היא נרכשה על ידי תומא בראבו לפי סכום של 11.1 מיליארד דולר. בנובמבר 2022 הושלמה עסקת הרכישה שלה על ידי יוניטי, תמורת 4.4 מיליארד.

המייסדים העוזבים אמרו כי הם יתחילו בקרוב בתהליך העברת הניהול לדור הבא של המנהלים באיירון סורס, שלדבריהם יימשך חצי שנה. הם ציינו כי "מאז המיזוג עם איירון סורס, יוניטי הפכה לחברה רווחית והמטה שלה בישראל הוא הגדול מבין משרדיה בעולם". בר זאב יוסיף להיות חבר בדירקטוריון יוניטי.

יצוין כי גם יוניטי עוברת תהליך של העברת שרביט הניהול: ג'ון ריצ'יטיילו עזב את תפקידו כמנכ"ל החברה באוקטובר האחרון והיא מנוהלת כעת על ידי מנכ"ל זמני, עד שיימצא האדם שייכנס לתפקיד באופן קבוע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים