"AI עוזרת לנצל הזדמנויות עסקיות מהר ומדויק יותר"

כך לדברי, עוזי יערי, מנהל חט' הדיגיטל של אלעד מערכות, שפתח היום (ה') את כנס החברה ● יערי ציין שבבחינת מדד הזמן שמוצר טכנולוגי צבר מאה מיליון משתמשים, לנטפליקס זה ארך 18 שנים, אך ל-ChatGPT - חודשיים

עוזי יערי, מנהל חטיבת הדיגיטל של אלעד מערכות.

"כל ארגון ניצב בפני אותן שאלות: איך הוא יכול להיכנס ל'חצר האחורית' שלו, כדי להזניק את עצמו קדימה, לנצל הזדמנויות ולהפוך אותן ליתרונות עסקיים. במקביל, כיצד לצמצם את החולשות, נקודות התורפה והמכשלות. שימוש מושכל בכלי בינה מלאכותית יכול לקצר תהליכים אלה ולעשות אותם מהירים ומדוייקים יותר", כך אמר עוזי יערי, מנהל חטיבת הדיגיטל של אלעד מערכות.

יערי פתח את כנס DISCOVERAI. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ה'), באולם קריפטון שביקום, בהשתתפות כמאה לקוחות אלעד מערכות.

לדברי יערי, "עדות להצלחת כלי הבינה המלאכותית ניתן לראות לפי מדד 'תוך כמה זמן מוצר טכנולוגי הגיע למאה מיליון משתמשים': בעוד שלנטפליקס זה ארך 18 שנים, הרי של-ChatGPT זה לקח חודשיים".

"אנו יכולים לסייע לארגונים בטרם ותוך כדי המסע של ה-AI, איך לבנות מפת דרכים נכונה להטמעת בינה מלאכותית ברמה הארגונית", סיכם יערי. הוא הוסיף ואמר: "חווינו התעניינות רבה במהלך 2023 ואני מעריך שהשנה יותר מאשר נכפיל את היקף הפעילות שלנו בתחום. אנו מתמחים בלתרגם את ה'חלום' של הלקוח בעולם ה-AI לפרקטיקה שניתן לממש בשבוע הבא. הבינה המלאכותית תהיה מי שמביאה את 'משאלות הלב' של הארגון לכדי ביצוע".

סהר כליף, ארכיטקט ומוביל תחום AI ב-אלעד דיגיטל.

סהר כליף, ארכיטקט ומוביל תחום AI ב-אלעד דיגיטל. צילום: נדב כהן יונתן

"AI היא כלי המסייע לנהל את הארגון בצורה טובה יותר" 

סהר כליף, ארכיטקט ומוביל תחום AI ב-אלעד דיגיטל, אמר כי "בסופו של יום, AI הוא כלי המסייע לנהל את הארגון בצורה טובה יותר". הוא ציטט את מרווין מינסקי, מאבות התחום, שאמר כי "AI זו יכולת לגרום למכונה להתנהג בדרך שהייתה נחשבת לחכמה, לו בן אנוש התנהג כך".

לדבריו, "שילוב כלי בינה מלאכותית בעולם ניהול הידע, מייצר לארגון הזדמנות להתמקד במה שחשוב לו – עם יכולות דיוק, ניתוח ומיצוי מידע וייעול. עם הזנת מידע אוטונומית של המידע, ניתן לטפל בו בזמן קצר יותר, לטובת ביצוע חישובים מורכבים, או ארוכים מאד, עם מניעת טעויות אנוש. ניתוח מעמיק של המידע מאפשר חיזוי על בסיס נתוני העבר, ו-ML מניב הליך בקרה מבוקרת או שאינה מבוקרת".

לדבריו, "סוד ההצלחה בפתרונות טכנולוגיים הוא לא בטכנולוגיה, כי אם במתודולוגיה. אנו 'מפרקים' את הניתוח לשלושה: איסוף נתונים, תיעוד שלהם; אימון מידע, מציאת אנומליות, זיהוי ישויות, הקמת מודלים סטטיסטיים ובדיקת איכות; הבנת ה-הקשר עם כריית נתונים בשפה פשוטה".

"משיחות שניהלנו עם לקוחות, ומסדנאות מחשבתיות דומות שערכנו להם, מצאנו שהתהליך הזה – מעבר להיותו מרגש – מנפק תשובות ממוקדות ויעילות", סיכם כליף. "בסדנה אנו עוזרים לענות לשאלת-העל: היכן ניתן לגרום לארגון להיות מהיר ויעיל יותר, על בסיס יכולות AI. המומחים שלנו מגיעים לתשובות משני כיוונים: האחד, ה-קלט הארגוני, והשני, הניתוח של הנתונים באופן מעמיק, נגיש ומושכל. כך, באמצעות בירור ממוקד, ניתן לצאת מהסדנה עם ערך, עם תוצרים ופעולות להנעה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים