נער אלוף בטטריס ננזף בידי מגישת סקיי ניוז: "צא החוצה"

המגישה התייחסה לגיימר בין ה-13 - שרואיין כי הוא הראשון ששבר אי פעם את שיא השיאים של המשחק הוותיק - באופן "אימהי" והציעה לו לבלות באוויר הצח ולהפסיק לראות בשבירת שיאי טטריס מטרת חיים ● בקהילה זעמו עליה

שבר את שיא השיאים בטטריס אבל ספג הטפות ממגישת טלוויזיה. וויליס גיבסון בן ה-13 מאוקלהומה.

וויליס גיבסון בן ה-13 מאוקלהומה עשה היסטוריה בכך שהפך לשחקן הראשון שהצליח לעבור את "מסך המוות" בגרסת הנינטנדו של המשחק הוותיק, ומדובר בהישג מדהים. למעשה, כפי שדיווחנו, גיבסון הגיע לרמה 157 במשחק בן ה-40, והישגו גרם למשחק לקרוס.

אבל ההצלחה הזו של כיבוש המשחק וההצלחה בפריצת כל גבולותיו לא רק זיכתה אותו בהערכה עולמית, אלא גם בראיון לא-מעט-מזלזל בטלוויזיה מול מגישת סקיי ניוז. הפרשה עוררה תגובות זועמות-בואך-ציניות בקרב גיימרים ואנשי מקצוע בתעשייה, וכנראה בצדק.

המקרה אירע כשג'יין סקר, עיתונאית ומגישה בת 51, סטתה ממה שיש להניח שהייתה אמורה לומר לבן שיחה הצעיר, ובמקום זאת הטיפה לגיבסון בשידור: "כאמא, הייתי אומרת שתתרחק מהמסך, צא החוצה, תנשום אוויר צח. לנצח בטטריס זה לא מטרת חיים".


ההערה המתנשאת הזו, וחוסר הכבוד לאלוף הטטריס המוכשר, עוררו כאמור תגובה מהירה וחדה ברשתות החברתיות ובקרב הגימרים. בהווינה בהרקנדה, ראשת מחלקת התקשורת של UKIE, הגיבה בתמציתיות: "הערה שלא תיאמן. כל הכבוד לוויליס גיבסון על הישג מדהים! גילנוּת וזלזול בתשוקותיהם של צעירים זה אף פעם לא בסדר".

היא גם צייצה ב-X וכתבה: "מה שמצחיק באיך שזה סוקר הוא שאם זה היה נגיד אלוף ילדים בשחמט, כולנו היינו חוגגים – הוא אפילו היה מוזמן לרחוב דאונינג לשחק שח".

קהילת המשחקים הדהדה את הלך המחשבה הזו, כשלמשל גם ג'ימי באוורס, מנהל הקהילה של Sumo Digital, הצהיר: "אם הילד שלי היה מנצח משחק ללא תחרות וקובע שיא עולמי בגיל 13, הייתי גאה להפליא. ההערה הזו הייתה מיושנת ובעלת טעם גרוע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים