עשה היסטוריה: נער בן 13 – הראשון אי פעם שניצח את טטריס

וויליס גיבסון מאוקלהומה הוא הגיימר האנושי הראשון שהגיע לרמה 157 במשחק בן ה-40, שהישגו גרם למשחק לקרוס

וויליס גיבסון מביס את טטריס.

נער בן 13 מאוקלהומה הצליח לעשות מה שאף אחד עוד לא הצליח (לפחות לפי הידוע) – להביס את את טטריס – משחק הווידיאו הקלאסי שחלפו כמעט 40 שנה מאז יציאתו.

הנער, וויליס גיבסון, הוא הגיימר האנושי הראשון שהגיע לרמה 157 של המשחק.

"אני הולך להתעלף, אני לא מרגיש את האצבעות שלי", אמר גיבסון לאחר שהישגו גרם למשחק לקרוס, בסרטון שפורסם ב-יו-טיוב, שזכה עד כה ליותר ממיליון צפיות.

"כשהתחלתי לשחק במשחק הזה מעולם לא ציפיתי להרוס את המשחק, או לנצח אותו", כתב גיבסון בתיאור הסרטון.

הסרטון הוויראלי של המשחק שפורסם תחת שם המסך "Blue Scuti" שלו, הוא אחד הביטויים האחרונים בגל של נוסטלגיה למשחק הממכר, שנוצר על ידי המהנדס הסובייטי אלכסיי פז'יטנוב ב-1984 וזכה לפופולריות במערכת הבידור של נינטנדו.

עד כה, יותר מ-200 גירסאות רשמיות של טטריס שוחררו בלפחות 70 מערכות, שיא עולמי על פי שיאי גינס. גרסת הנייד שפותחה ב-Electronic Arts שיצאה ב-2006 נמכרה 100 מיליון פעמים, מה שהפך אותו למשחק הווידיאו השלישי הנמכר ביותר בכל הזמנים, על פי דו"ח של HP בשנה שעברה.

היוצר עצמו אמר שהוא התמכר למשחק מיד לאחר שיצר אותו, ואמר בראיון בשנת 2019, כי "לא יכולתי לעצור את עצמי מלשחק את גרסת האב-טיפוס הזו, כי זה היה מאוד ממכר לחבר את הצורות".

לאחר שיצא, התפשט טטריס בעולם במהירות, ונשאר רלוונטי תקופה כל כך ארוכה, עד שסיפור תחילתו בתקופת המלחמה הקרה הפך לסרט ב-Apple TV+ במרץ.

גיבסון הנער, דרך אגב, השתתף השנה בתחרות על אליפות העולם במשחק, והגיע למקום השלישי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים