דלפו תוכניות של דגמי ה-iPhone 16 Pro וה-Pro Max

לפי אבות הטיפוס שדלפו, לפחות מה שנראה לכאורה כמותם, במכשירים החדשים של אפל, שיצאו לאור רק בסתיו, מצפים לנו שינויים שכוללים מסכים גדולים יותר ולמשל כפתור חדש מסקרן שכנראה קשור לצילום - מה עוד?

עלייה לאייפונים, ירידה לחברה המובילה מבין טלפוני האנדרואיד.

המפרט של מכשירי ה-iPhone המתקדמים הבאים של אפל, ה-iPhone 16 Pro ו-Pro Max, עדיין תחת מעטפת חשאיות כבדה, אבל הדלפות האחרונות של אבות הטיפוס שלהם, לכאורה, מספקות הצצה למה שאפשר לצפות שהניידים הבאים של הענקית מקופרטינו יצעו לנו. בהתבסס על מה שנחשד כתיעוד אבות הטיפוס הפנימי, אתר הטכנולוגיה MacRumors פרסם עיבודים החושפים שינויים פוטנציאליים בעיצוב המכשירים, כמו גם מספר תכונות חדשות.

מסכים גדולים יותר וכפתור מסתורי

ההדלפות מציגות עיצובים מוכרים עם טוויסט: מסכים גדולים יותר, בגודל 6.3 אינץ' עבור ה-Pro ו-6.9 אינץ' עבור ה-Pro Max, בהשוואה ל-6.1 ו-6.7 אינץ' של קודמיהם. לפי הדיווח, התרחבות זו במסכים יכולה להתאים למודול מצלמת הטלה-פוטו החדש, שצפוי להיכלל בשני דגמי ה-Pro. ההדלפות גם רומזות על כפתור Capture חדש, הממוקם בצד המסגרת. אין לדעת בוודאות למה הוא ישמש, אבל ההנחה בדיווח של MacRumors ושל אתרים אחרים היא שאולי מדובר בכפתור צמצם ייעודי לשיפור צילום וידיאו ביד אחת.

נזכיר כי כבר בשלהי מאי האחרון דיווחנו על כך שלפי גורו אפל מבלומברג, מארק גורמן, החברה עתידה להגדיל את המסך בדגמי ה-Pro וה-Pro Max של ה-iPhone 16 הצפויים ב-2024.

גורמן לא הזכיר את המפרט המדויק, ורק דיווח שהמסך יגדל ב-"כמה עשיריות אינץ' בקו האלכסון". למעשה הצטרף בכך להשערות קודמות, כמו זה של האנליסט המהימן רוס יאנג, שטען לפניו כי ל-iPhone 16 Pro יהיה מסך בגודל 6.2 אינץ' וה-Pro Max יכלול מסך בגודל 6.8 אינץ'. יאנג אמר אז גם שיחס הגובה-רוחב יגדל מעט.

ומה עוד ניתן להבין מתוכניות הסמארטפונים הבאים של אפל?

לפי הפרשויות השונות, טיטניום, הידוע באלגנטיות שלו ובעמידותו, עשוי לעשות קאמבק בדגמי המקצוענים הבאים הללו, שאולי אפילו יככב בהם בצבע חדש.

בתוך המכשיר, לפי ההערכות, יותקן שבב A18 Bionic של אפל, המבטיח שיפורי ביצועים משמעותיים בכל רחבי הלוח, מה שהופך את הטלפונים האלה לאידיאליים למשימות תובעניות כמו משחקים, עריכות וידיאו וכן לשימושי מציאות וירטואלית/רבודה או מעורבת.

אבל מומלץ לצנן את ההתרגשות, וזאת מפני שאלו בכל זאת רק הדלפות. אפל כמעט אף פעם אינה משחררת או מאשרת פרטים לפני ההשקה, אז נצטרך לחכות עד לספטמבר 2024 לאישור רשמי של הספקולציות הרבות. ובכל זאת בנימה אופטימית – נראה שה-iPhone 16 Pro ו-Pro Max יכללו מסכים גדולים יותר, ואולי גם כפתור צילום חדש, יבנו מחומרים מובחרים ויהיו להם ביצועים רבי עוצמה, מה שלבטח ממלא כל חובב iPhone בציפייה דרוכה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים