וואן השלימה פרויקט לניטור מים ב-מגן אקו-אנרג'י

עלותו של פרויקט ניטור המים - שנעשה עבור החברה הפרטית שבבעלות קיבוץ מגן, מיישובי עוטף עזה שהותקפו ב-7 באוקטובר - מוערכת על ידי גורמים בתעשייה במיליוני שקלים

רונן בר, מנהל חטיבת הפיתוח וההנדסה ב-מגן אקו-אנרג'י.

אנשי חטיבת ONE Digital מקבוצת וואן טכנולוגיות השלימו פרויקט פיתוח טכנולוגי לניטור מים עבור מגן אקו-אנרג'י מקיבוץ מגן. היקפו הכספי של הפרויקט – שהחל לפני שנה והסתיים תוך כדי המלחמה, בנובמבר האחרון – לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בתעשייה העריכו אותו במיליוני שקלים.

במסגרת הפרויקט פותח והוטמע פתרון טכנולוגי לניטור וטיפול במי בריכות השחייה עבור חברת מגן אקו-אנרג'י. זהו המפעל המרכזי של קיבוץ מגן, מיישובי עוטף עזה שהותקפו ב-7 באוקטובר.

בפרויקט הוטמע פתרון IoT חכם, הכולל חיישנים אשר דוגמים מדדים הקשורים באיכות המים, דוגמת רמת כלור, PH, טמפרטורה ועוד, ובהתאם לכך – מזרים חומרי חיטוי. עוד פותחו והוטמעו בפרויקט: מערכת שליטה וניהול בענן Azure של מיקרוסופט; וכן אפליקציית מובייל, המאפשרת כיול מרחוק ובקרה מתמדת, לשירות הטכנאים, מנקי הבריכות ובעלי הבריכות.

רן רייכברג, סמנכ"ל הטכנולוגיות של וואן טכנולוגיות.

רן רייכברג, סמנכ"ל הטכנולוגיות של וואן טכנולוגיות. צילום: ניר נס

מגן אקו-אנרג'י הינה חברה פרטית בבעלות קיבוץ מגן, העוסקת בפיתוח, בייצור ובהפצה של מערכות חימום וטיהור לבריכות שחייה, וכן מערכות חימום וקירור של חומצות. חטיבת ONE Digital עובדת עם אנשי המפעל כבר כמה שנים, על מנת לשכלל את מוצריו, ולהפוך אותם לחכמים יותר, כולל הקמת תשתית ענן, אליה מדווחים המכשירים המיוצרים במפעל. החטיבה ניהלה את הפרויקט הנוכחי בשיתוף חטיבת הפיתוח וההנדסה של מגן אקו-אנרג'י.

לדברי רונן בר, מנהל חטיבת הפיתוח וההנדסה ב-מגן אקו-אנרג'י, "המפעל ממשיך לשדר חוסן, להתקדם טכנולוגית, ולספק מוצרים ללקוחות בכל העולם, כשהמהנדסים שלנו הם הכוח המניע של החדשנות. הפרויקט מעניק לנו יתרון תחרותי משמעותי מול התחרות העולמית, ויגדיל את המכירות שלנו לטובת חיזוק הקיבוץ כולו".

רן רייכברג, סמנכ"ל הטכנולוגיות של קבוצת וואן טכנולוגיות, הוסיף כי "התעשייה הקיבוצית היא גאווה ישראלית וקיבוץ מגן הצמיח מפעל משגשג שמייצא מוצרים מתקדמים ברמה עולמית למדינות רבות. אנו גאים על עבודה משותפת עם המפעל. הפרויקט יאפשר ל-מגן אקו-אנרג'י להוביל את התחום ולספק שירות מנצח ללקוחותיו בעולם". 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים