ננו דיימנשן מעוניינת לרכוש את סטרטסיס תמורת יותר ממיליארד דולר

שווי חברת הדפסת התלת ממד הישראלית-אמריקנית על פי הצעת הרכש הוא 1.14 מיליארד דולר, אך ננו דיימנשן תשלם רק 975 מיליון, שכן ערב ההצעה היא כבר החזיקה 14.5% ממניות החברה

בדרך להימכר? סטרטסיס

חברת הדפסת התלת ממד ננו דיימנשן הגישה הצעה מקדמית לדירקטוריון סטרטסיס הישראלית-אמריקנית לרכישת כל מניות החברה (פרט לאלה שננו דיימנשן כבר מחזיקה) תמורת 16.5 דולר למניה במזומן, עם אפשרות להעלאה במחיר, בכפוף להשלמת בדיקת נאותות. הצעה זו משקפת פרמיה של כ-26% בשער המניה של סטרטסיס, שעמד על 13.11 דולר בעת סגירת המחסר בניו יורק ביום ו', ופרמיה של כ-40% על המחיר המשוקלל הממוצע של מנייתה מ-28 בספטמבר האחרון – היום שבו הודיע דירקטוריון סטרטסיס כי החברה החלה בתהליך לבחינת חלופות אסטרטגיות עבורה, לרבות אפשרות של מכירת החברה.

שווי סטרטסיס על פי הצעת הרכש הוא 1.14 מיליארד דולר, אך ננו דיימנשן תשלם רק 975 מיליון, שכן ערב ההצעה היא כבר החזיקה 14.5% ממניות החברה.

הצפי של ננו דיימנשן: בדיקת נאותות קצרה

ננו דיימנשן מוכנה להתחיל מיידית בתהליך בדיקת נאותות מקיף על מנת לקדם את העסקה. לאור ההבנה העמוקה של ננו דיימנשן את תעשיית ה-AM ואת סטרטסיס, דירקטוריון הרוכשת הפוטנציאלית צופה שהליך בדיקת הנאותות יהיה קצר.

לננו דיימנשן קופת מזומנים למימון ההצעה בסך כולל של כ 800 מיליון דולר. במקביל, היא מנהלת מגעים להשגת מימון נוסף, שאינו מותנה, מצדדים שלישיים, ככל שיידרש על מנת להשלים את העסקה. יובהר כי אין ודאות להשלמת העסקה, וההצעה כפופה להשלמת הליך בדיקת נאותות, ניהול משא ומתן וחתימה על הסכם רכישה סופי.

מאז שהחלה מלחמת ישראל-חמאס ב-7 באוקטובר, הנהלת ננו דיימנשן פועלת על מנת להבטיח שהחברה והעובדים בה בטוחים, מוגנים וזוכים לכל התמיכה הנדרשת להם. מכיוון שלסטרטסיס עצמה פעילות משמעותית בישראל, ננו דיימנשן המתינה עד כה עם ההצעה, על מנת שלא ליצור שיבושים מיותרים בפעילותה של הנרכשת הפוטנציאלית. כעת, עם חלוף הזמן והתייצבות המגזר העסקי בישראל, ננו דיימנשן ממשיכה באסטרטגיה המוצהרת שלה לרכישת חברות AM מובילות, במטרה לייצר חברה מובילת שוק, שתוביל את הדור הבא של פיתוח טכנולוגיית הדפסת התלת ממד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים