חברת ה-AI והענן ScaleOps גייסה 21.5 מיליון דולר

החברה, שמפתחת פלטפורמה מבוססת AI לניהול אוטומטי של משאבי ענן, גייסה את הסכום בשני סבבים: סבב סיד בסך של 6.5 מיליון דולר וסבב A בסך של 15 מיליון ● הכספים ישמשו להרחבת השיווק של ScaleOps מעבר לים

צוות ScaleOps.

חברת הסטארט-אפ ScaleOps, שמפתחת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית לניהול אוטומטי של משאבי ענן, גייסה 21.5 מיליון דולר בשני סבבים: הראשון היה סבב סיד בסך של 6.5 מיליון דולר והשני – סבב A של 15 מיליון דולר. הגיוסים הובלו על ידי קרן לייטספיד והחברה חשפה את דבר קיומם היום (ד').

ScaleOps נוסדה בשנה שעברה על ידי יודר שפריר (המנכ"ל) וגיא ברון (סמנכ"ל הטכנולוגיות). החברה מנהלת באופן אוטומטי את סביבות הפרודקשן של חברות בולטות, כמו וויז, אאוטבריין, נוניים סקיוריטי ו-RTL. היא מעסיקה 30 עובדים, מהם 25 בישראל. ב-ScaleOps אומרים שכספי ההשקעה ישמשו לגיוס כוח אדם נוסף, ולעוד התרחבות בארצות הברית ובאירופה.

הפלטפורמה של החברה מנהלת ומייעלת את הקצאת משאבי הענן עבור אפליקציות קלאוד נייטיב. היא מקצה משאבים באופן אוטומטי בזמן ריצה בסביבות פרודקשן, בהתאם לדרישת האפליקציות בזמן אמת, עבור כל תשתית ענן. ב-ScaleOps מציינים שהאוטומציה חוסכת לחברות עד 80% מעלויות הענן שלהן, משפרת את ביצועי האפליקציות ומשחררת את צוותי הפיתוח מהתהליך החוזר של הקצאת משאבים באופן ידני..

שפריר אמר ש-"בסביבות פרודקשן, כל אפליקציה דורשת אסטרטגיית סקיילינג שונה, בהתאם לצרכים הייחודיים שלה. מהנדסים מנוסים מבזבזים שעות בניסיון לחזות את דרישות האפליקציה, להריץ בדיקות עומסים ולהגדיר קונפיגורציות עבור כל קונטיינר. הבנו שיש צורך בפלטפורמה חכמה שתנהל את הקצאת המשאבים באופן אוטומטי, תוך התאמת הקצאת המשאבים בזמן אמת לדרישות האפליקציה. הדרך היחידה לשחרר מפתחים מקונפיגורציות חוזרות ונשנות של הקצאת משאבים ולאפשר להם להתמקד במה שחשוב באמת היא על ידי אוטומציה מלאה של ניהול המשאבים, עד לרמת הקונטיינר הבודד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים