יבמ רוכשת כלי שילוב נתונים של Software AG ב-2.3 מיליארד דולר

הכלים שנרכשו, StreamSets ו-webMethods, מוצעים כ-iPaaS - פלטפורמת אינטגרציה כשירות ● הרכישה מתאימה לאסטרטגיה של יבמ ללכת יותר ויותר אל עבר הענן ההיברידי

רכישה של שתי פלטפורמות בעסקה אחת. יבמ.

יבמ הודיעה אמש (א') כי היא רוכשת את StreamSets ו-webMethods – שני כלי אינטגרציית נתונים של Software AG, שמבוססים על רכישות קודמות שלה – בעסקת מזומן בסכום של 2.13 מיליארד יורו, שהם כ-2.3 מיליארד דולר. שני הכלים מוצעים כפלטפורמת אינטגרציה כשירות (iPaaS – Integration platform as a service).

StreamSets היא חברה ש-Software AG רכשה באוגוסט אשתקד. כלי אינטגרציית הנתונים שלה – שכאמור, הוא בעל אותו שם – מאפשר ללקוחות להעביר נתונים בצורה חלקה ומאובטחת אל ומכל חלק ב-"עמוד השדרה" הדיגיטלי שלהם (Backbone), שהוא חלק מסל הפתרונות ש-Software AG מציעה ללקוחותיה, על פני סביבות היברידיות ומרובות עננים.

webMethods נרכשה על ידי החברה הגרמנית עוד ב-2007. היא פיתחה פלטפורמה לניהול אינטגרציה ו-API, שמוצעת הן און-פרמיס והן בענן. הפלטפורמה מאפשרת שילוב נתונים מעסק לעסק (B2B) והעברת קבצים מנוהלת, ומציעה API gateway מודרני, על מנת לנהל, לנטר ולבצע מוניטיזציה של ה-API.

מיבמ נמסר כי שני הכלים משרתים יותר מ-1,500 לקוחות ברחבי העולם.

רכישה שמתאימה לאסטרטגיית הענן ההיברידי של יבמ

הרכישה מתאימה לפעילות ההולכת וגדלה של הענק הכחול בתחום הענן ההיברידי, בין היתר כתוצאה מרכישת רד האט ב-2018 תמורת 34 מיליארד דולר. זאת, בשעה שארגונים רבים עוברים מהסתמכות על ספק ענן אחד לפעולה הן בענן והן און-פרמיס. כך, ניתן להשאיר חלק ניכר מהמידע, או אפילו את כולו, בארגון, ולהשתמש בענן ציבורי לצרכים ולמשאבים ספציפיים.

לדברי רוב תומאס, סגן נשיא בכיר לתוכנה ומנהל מסחרי ראשי של יבמ, "יחד עם watsonx AI, פלטפורמת הדאטה, וכן מוצרי המודרניזציה של אפליקציות, מארג הנתונים (Data fabric) ואוטומציית ה-IT שלנו, StreamSets ו-webMethods יעזרו ללקוחות למצות את מלוא הפוטנציאל של האפליקציות והנתונים שלהם. השילוב הזה יסייע להניע חדשנות ולהכין את הארגון לעידן הבינה המלאכותית, ולא משנה היכן האפליקציות או הדאטה שלו נמצאים".

סנג'איי ברהמוואר, מנכ"ל Software AG, כינה את יבמ "הבית האידיאלי" לשני הכלים שנרכשו. לדבריו, "יחד עם הנוכחות הגלובלית של יבמ, והפוקוס שלה על ענן היברידי ו-AI, תהיה לאנשים שלנו הזדמנות פנטסטית להתפתח ולסייע לארגונים להפיק את המיטב מהאפליקציות ומהדאטה שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים