קונסיסט תפיץ ותשווק את מערכת זימון וניהול התורים של טלמי

קונסיסט מערכות תיישם את המערכת באופן בלעדי בארץ וכן תספק שירותי יישום, הטמעה, הדרכה ותמיכה ללקוחות המערכת

משתתפי אירוע השקת שיתוף הפעולה בין קונסיסט לטלמי*.

קונסיסט מערכות, מקבוצת קונסיסט העולמית, וחברת טלמי (TELME) – יצרנית המערכת החכמה לזימון וניהול תורים QLeader – חתמו על הסכם לפיו קונסיסט תיישם באופן בלעדי בישראל את מערכת זימון וניהול התורים של החברה ותספק שירותי יישום, הטמעה, הדרכה ותמיכה ללקוחות המערכת.

QLeader פותחה על-ידי חברת טלמי, שהוקמה בשנת 2009 על ידי שלמה זיטמן – הממציא והיזם של פנגו, שירות החנייה הסלולרי העולמי. QLeader מספקת לארגונים כלים טכנולוגיים חדשניים לניהול יעיל של התורים ושל משאבי הארגון, ובמקביל מעניקה ללקוחות חווית שירות חדשנית, מתקדמת ויעילה – לפני, במהלך המפגש וגם לאחריו.

באמצעות QLeader יכולים הלקוחות לקבוע בקלות את מועד התור הנדרש – בזמן ובמקום המועדפים עליהם – והמערכת מספקת להם תזכורות אודות מיקומם בתור ומיידעת אותם בכל רגע נתון אודות התזמון הצפוי לקבלת השירות מהארגון.

QLeader גם מאפשרת לארגון להעביר מידע אישי ללקוחות בזמן אמת וכן לאסוף מהם מידע רלוונטי – לטובת שיפור חווית השירות. הארכיטקטורה והאלגוריתמים הייחודיים של המערכת מאפשרים לנהל תורים ביעילות ולשלב באופן מיטבי לקוחות הנדרשים לקבל שירות ללא הכנה מראש, עם לקוחות שזימנו תורים מראש, ללא פגיעה באיכות וביעילות השירות. בכך מאפשרת QLeader לשפר משמעותית את תהליכי שירות הלקוחות.

לדברי טלמי, "QLeader מיושמת בהצלחה רבה במרכזים רפואיים, מרפאות, רשתות ארציות, מוקדי שירות של עיריות וארגונים רבים אחרים. המערכת פועלת בענן, ניתנת ליישום בזמן קצר ביותר, ומאפשרת לנהל ולשלוט בעמדות שירות מרובות באופן מרכזי, בין אם לארגון יש סניף בודד לבין אם הוא מפעיל עשרות רבות של סניפים. ניהול התורים מתבצע בהתאם לצרכי הארגון – באמצעות המערכת הסלולרית לבדה או בשילוב של עמדות שירות, קיוסקים ומסכי דיגיטל".

משה אטיה, סמנכ"ל חטיבת הדיגיטל והמוצרים בקונסיסט, מסר כי "בשנים האחרונות קונסיסט מובילה את תחום פתרונות הדיגיטל בעולמות השירות, המכירות והתמיכה, עם למעלה מ-1,400 ארגונים מובילים המשתמשים במגוון המערכות שלנו, כולל GLASSIX – מערכת תקשורת אומניצ'אנל לשירות ומכירות; בוטים חכמים מבוססי AI – קוליים וטקסטואלים לאוטומציה של השירות; מערכת חתימות דיגיטליות וטפסים דיגיטליים; פתרונות לניהול ידע; פלטפורמות לשיווק והפצת מסרים בווטסאפ ועוד. הוספת QLeader לסל הפתרונות הרחב שלנו מאפשרת לנו לספק ללקוחותינו פתרון מתקדם נוסף, אשר ימקסם עוד יותר את היעילות והיכולת של ארגונים לספק שירות לקוחות מהיר ויעיל ולמקסם את משאבי הזמן שלהם".

"QLeader משתלבת באופן מושלם בסל פתרונות הדיגיטל שלנו"

עופר שקד, מנכ"ל קונסיסט מערכות וטכנולוגיות, אמר כי "QLeader משתלבת באופן מושלם בסל פתרונות הדיגיטל שלנו ומאפשרת לספק מענה מקיף למגוון תהליכי שירות ומכירות המשלבים דיגיטל ושירותים פרונטליים בוורטיקלים כגון רפואה וקוסמטיקה, ביטוח, השקעות וייעוץ פנסיוני, שירותי בנקאות, שירותים לאזרח בשלטון המקומי ובמשרדים הממשלתיים, ועוד".

ניצן מטצקי, מנכ"ל טלמי, יצרנית QLeader, מסר כי "הסוד של מערכת אומניצ'אנל וזימון וניהול תורים מוצלחת טמון בחיבור למערכות שירות הלקוחות של ארגונים, דבר המאפשר לספק פתרון 360°. שיתוף הפעולה של טלמי עם קונסיסט מאיץ לשוק פתרונות לזימון וניהול תורים, ופותח עבור ארגונים עולם חדש של חווית לקוח – בשילוב שירות פיזי ושירות דיגיטלי בערוצי התקשורת המועדפים על הלקוח. QLeader מהווה פתרון אינטראקטיבי ואטרקטיבי עבור ארגונים, קטנים וגדולים כאחד. אנו משוכנעים שעם העוצמה של מערך היישום והתמיכה של קונסיסט, ארגונים במגוון ענפי המשק יוכלו ליהנות מהעוצמה והטכנולוגיה החכמה של QLeader ולהעניק ללקוחותיהם רצף שירות ברמה הגבוהה ביותר, תוך קיצור דרמטי בזמני ההמתנה".

*בתמונה הראשית משמאל לימין: אורי נבו – CFO קונסיסט; עופר שקד – מנכ"ל קונסיסט מערכות וטכנולוגיות; משה אטיה – סמנכ"ל חטיבת המוצרים בקונסיסט מערכות; ניצן מטצקי – מנכ"ל טלמי; שלמה זיטמן – מייסד טלמי; אריאל סהר – מנהל חטיבת הדיגיטל בקונסיסט; ארנון ליבשטיין – מנהל פעילות QLeader בקונסיסט; צאלה כהן-רובין – היועצת המשפטית בקונסיסט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים