אילון מאסק שוב מטריל – הפעם את טיילור סוויפט

המיליארדר הגיב לזכייה של הזמרת הפופולרית בתואר "איש.אשת השנה" של המגזין טיים בהערה עוקצנית במיוחד

המוזיקה שלה תיעלם מטיקטוק? טיילור סוויפט, החתומה ביוניברסל מיוזיק גרופ.

אילון מאסק אוהב להטריל, להשיא עצות ולהתכתב פומבית עם מפורסמים – גם מעולם הטכנולוגיה, אבל גם סלבס מעולם הבידור. הידוענית הנוכחית שצדה את תשומת לבו של הבעלים של X, טסלה ועוד כמה וכמה חברות היא הזמרת הפופולרית טיילור סוויפט, שבמהלך מעניין נבחרה באחרונה ל-"איש.אשת השנה" של המגזין טיים (שלא בחר באנשים מתעשיית הבידור לתואר – לפחות לא בעשורים האחרונים).

סוויפט הביעה שמחה על בחירתה לאשת השנה בפוסט בחשבון ה-X שלה, וזכתה בתגובות לברכות ממאסק, שהוכתר בעצמו בתואר ב-2021. אלא שבפוסט המשך הוא כתב: "בעקבות הזכייה בתואר הזה יש סיכון לירידה בפופולריות. אני מדבר מניסיון LOL" – ולא פירט.

אילון מאסק.

אילון מאסק. צילום: ShutterStock

2023 הייתה שנה נהדרת עבור סוויפט, שבה היא פוצצה את האצטדיונים ואולמי ההופעות בטור עולמי, הוציאה המון להיטים וכיכבה לא אחת בכותרת. היא אמרה בראיון לטיים לרגל הזכייה בתואר כי "זה מרגיש ש-2023 הייתה נקודת מפנה בקריירה שלי, שקרתה בגיל 33".

למאסק, לעומת זאת, הייתה שנה לא משהו בכלל, שלא לומר נוראה: הוא עורר אינספור סערות, שלא היטיבו עם X, חווה חרם מפרסמים, הואשם באנטישמיות (וזאת אחת הסיבות לחרם המפרסמים) והוא אמנם עדיין האיש העשיר ביותר בעולם, אבל ההון שלו רשם השנה ירידה של יותר מ-40 מיליארד דולר, לפי פורבס.

רשימת אנשי השנה של טיים היא אחת הרשימות היוקרתיות ביותר. לאורך השנים זכו בה שועי עולם, מדענים, מפורסמים ואף מוסדות. בשנה שעברה הוכתר כאיש השנה של המגזין נשיא אוקראינה, ולודימיר זלנסקי (וגם "הרוח של אוקראינה"), כשבשנה שלפני כן היה זה מאסק וב-2020 – ג'ו ביידן וקמלה האריס, סגניתו (אז המיועדת). עוד בין הזוכים הבולטים בתואר בעשורים האחרונים: דונלד טראמפ, אנגלה מרקל, האפיפיורים יוחנן פאולוס השני ופרנציסקוס, מארק צוקרברג, ולדימיר פוטין, ג'ורג' בוש הבן, ביל קלינטון ומיכאיל גורבצ'וב (פעמיים כל אחד), ג'ימי קרטר, ג'ף בזוס, אנואר סאדאת, הנרי קיסינג'ר, מרטין לותר קינג, שארל דה גול, ארגוני הנשים ואפילו המחשב.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דניאל

    מאסק פרו ישראלי סוויפט תומכת בצד של חמאס ועדיין התקשורת מרימה לה ומורידה לו מביש

    1. אלה

      סוויפט לא תומכת בחמאס זה פייק ניוז אתה מוזמן לעשות ש.ב

אירועים קרובים