חדש: אימות ביומטרי לרכישה באשראי ללקוחות Max

מעתה, לקוחות Max שיש להם אפליקציה של החברה שכוללת זיהוי ביומטרי יוכלו לבצע את הזיהוי מול העסק בשיטה הזו ● יצוין שזוהי אופציה נוספת לביצוע עסקאות, שהשימוש בה תלוי בבעל העסק

גם Max מכניסה זיהוי ביומטרי

חברת כרטיסי האשראי Max הוסיפה עבור לקוחותיה נדבך נוסף של אבטחה, שנועד למנוע הונאות וגניבות. מעתה, לקוחות Max שיש להם אפליקציה של החברה שכוללת זיהוי ביומטרי – פנים או טביעת אצבע – יוכלו לבצע את הזיהוי מול העסק בשיטה הזו.

איך זה עובד? לקוח שיבצע עסקה בקטגוריה זו יקבל הודעת SMS אם הוא בארץ או הודעת ווטסאפ אם הוא בחו"ל, עם קישור להזדהות הביומטרית באפליקציית Max. לאחר ההקשה על הקישור יתבצע הזיהוי הביומטרי, והעסקה תאושר.

באחרונה סיימה Max פיילוט מוצלח, שכלל 100 אלף לקוחות דיגיטליים של החברה, ובחודשים הקרובים יורחב השירות לכל הלקוחות הדיגיטליים שלה. ב-Max מציינים שהתהליך נעשה בשיתוף חברת פתרונות אבטחת התשלומים אאוטסטיר.

עד היום, תהליכי אימות ברמה גבוהה נעשים בישראל על ידי הזנת קוד חד פעמי. ביצוע העסקאות באמצעות זיהוי ביומטרי הוא אופציה נוספת, שהשימוש בה תלוי בבית העסק, אולם תהליך ההזדהות הוא מול חברת האשראי ובעל העסק לא חשוף לפרטי הלקוח.

תומר אלקובי, סמנכ"ל ניהול סיכונים ב-Max.

תומר אלקובי, סמנכ"ל ניהול סיכונים ב-Max. צילום: אורן דאי

זיהוי ביומטרי הוא דבר מקובל ברחבי העולם, ובמדינות מסוימות קיימת חובה להשתמש בשיטה זו בעסקאות בסכומים שמעל 30 דולר. בישראל אין עדיין רגולציה בנושא, אבל השיטה הזו חודרת לאט לאט למגזרי הקמעונאות, האלקטרוניקה, ואפילו בתשלומים לגופי ממשלה.

"באמצעות תהליך הזיהוי הביומטרי, אנחנו מבקשים לסייע ללקוחותינו להיות דיגיטליים, חדשניים ובחזית הטכנולוגיה", אמר תומר אלקובי, סמנכ"ל ניהול סיכונים ב-Max. "בנוסף, התהליך מאפשר לנו להעלות את רמת האבטחה בתהליכי התשלומים באמצעות כרטיסי אשראי ולצמצם את החשיפה להונאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים