חברת הפינטק הישראלית פונטרה גייסה 60 מיליון דולר

פונטרה מאפשרת ליועצים פיננסיים בארצות הברית לנהל את חסכונות הפרישה של לקוחותיהם ● כספי הגיוס ישמשו להגדלת מצבת העובדים של החברה ולהמשך פיתוח המוצר שלה

היזמים של פונטרה. מימין: איל הלחמי, דוד וייס, יואב צוראל ואורי לוין.

חברת הפינטק הישראלית פונטרה הודיעה היום (ד') כי השלימה בחודש שעבר – במהלך ימי המלחמה – סבב גיוס של 60 מיליון דולר. את הגיוס הובילה חברת ההשקעות ICONIC Growth, שהשקיעה, בין היתר, גם בזום, אובר ו-וולט.

מהחברה נמסר כי הגיוס הנוכחי התבצע לאחר גידול של יותר מפי ארבעה בהכנסותיה מאז הגיוס הקודם, בפברואר 2022. בסך הכול, היא גייסה עד כה 160 מיליון דולר. יצוין כי סכום הגיוס הנוכחי נמוך מזה הקודם, שעמד על 80 מיליון דולר.

פונטרה הוקמה על ידי יואב צוראל, המנכ"ל, דויד וייס, סמנכ"ל המוצר, איל הלחמי, סמנכ"ל הטכנולוגיות, ואורי לוין, היו"ר – בשאיפה לעזור לאנשים לפרוש ברווחה כלכלית טובה יותר. המוצר של החברה הוא פלטפורמה טכנולוגית שמאפשרת ליועצים פיננסיים בארצות הברית לנהל את חסכונות הפרישה של לקוחותיהם באופן מאובטח ובהלימה עם הנחיות הרגולציה. בפונטרה אומרים כי הפלטפורמה שלה הפכה לרלוונטית במיוחד בשוק האמריקני לאור משבר הפרישה הלאומי שיש שם, שבעקבותיו גדלה הסתמכות החוסכים על קרנות החסכון לטווח ארוך שמספקים להם מעסיקיהם.

עם ההשקעה החדשה, לפונטרה יש הון של מעל 100 מיליון דולר למימוש תוכניותיה להגדיל את ההשקעה בטכנולוגיה שלה, בכישרונות טכנולוגיים ובצמיחה. מאז פברואר 2022 קפץ מספר העובדים בפונטרה מ-120 ל-220, כאשר כ-65% מהם מועסקים בישראל. בשנה הבאה, פונטרה מתכוונת להגדיל את צוותי המכירות והשיווק במשרדיה בניו יורק ולהרחיב את פעילות המו"פ שלה בישראל. היא עתידה לגייס למרכז המו"פ יותר מ-50 עובדים לתפקידים בתחומי אבטחת הסייבר, הנדסת התוכנה, ניתוח הנתונים וניהול המוצר. בהתאם, החברה נכנסה באחרונה למשרדים גדולים יותר בישראל ועתידה לעבור למשרדים גדולים יותר גם בארצות הברית.

צוראל אמר כי "אנחנו גאים לשתף פעולה עם משקיעים שמכירים במשמעויות משבר הפרישה בארצות הברית ובתפקידה של פונטרה בסיוע לצרכנים להבטיח את עתידם הפיננסי. כניסתם של כמה מהמשקיעים הטובים בעולם לשותפות והשקעה בפונטרה מאשרת את מה שידענו תמיד, שכמה מהכישרונות הטכנולוגיים הטובים בעולם נמצאים כאן, בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים