בקרוב ב-Copilot של מיקרוסופט: שילוב של שלל כלים עדכניים

מיקרוסופט תשלב בצ'אטבוט ה-AI שלה שלל כלים עדכניים של OpenAI וגם את ה-GPT-4 Turbo החדש - שמבטיח לשפר את השימושיות של האפליקציה בכמה דרגות

מיקרוסופט מבטיחה שיפורים בקופיילוט עם שלל תכונות חדשות.

Copilot – צ'אטבוט ה-AI של מיקרוסופט יקבל בקרוב שדרוג הודות לשלל כלים עדכניים של OpenAI כולל ה-GPT-4 Turbo החדש והמשופר, שמבטיח לשפר את השימושיות של האפליקציה בכמה דרגות.

יוסוף מדי, סמנכ"ל השיווק ומנהל השיווק הצרכני של מיקרוסופט, כתב בבלוג של החברה, כי החברה "החלה לבדוק" את האינטגרציות, וכי התכונות החדשות יושקו בשלב מסוים "בשבועות הקרובים".

GPT-4 Turbo הוכרז בכנס המפתחים שערכה OpenAI באחרונה, ונחשב באופן כללי לאחת ההכרזות היותר מרגשות בכנס. דגם השפה הגדול החדש והמשופר מציע כמה שיפורים בסיסיים בהשוואה ל-GPT-4 המקורי. ראשית, יש לו "חלון הקשר" גדול יותר (128K, במקרה זה), כלומר הוא מסוגל לטפל בטווח רחב יותר של מידע. במקביל, יש לו גם חתך ידע מאוחר יותר (כך שהוא יודע דברים עדכניים יותר). כתוצאה מכך, הוא אמור להיות מסוגל לקבל הנחיות ארוכות יותר ממשתמשים ולספק להם תובנות טובות יותר עם מידע רחב יותר.

בהקשר לשילוב החידושים ב-Copilot, מיקרוסופט טוענת, כי היא מאפשרת למשתמשים חוויית שימוש טובה ויעילה יותר של הצ'אט לכל משתמשי דפדפן Edge. מדי מציין, כי השילוב של GPT-4 יאפשר למשתמשים "להתמודד עם משימות מורכבות יותר וארוכות יותר" ולקבל תשובות טובות יותר לשאילתות ולצרכים שלהם באמצעות העוזר הווירטואלי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים