אל"מ (מיל.) ליאת נדאי ערד מצטרפת לדירקטוריון ביוקאץ'

אל נדאי ערד, שהייתה מפקדת אגף הסייבר הראשונה של 8200, תצטרף סאלי קראווצ'ק, מנכ"לית מריל לינץ' לשעבר, ושתי המומחיות העולמיות יכהנו כדירקטוריות בחברה הישראלית, המתמחה בזיהוי ומניעת הונאות והלבנת הון

אל"מ (מיל.) ליאת נדאי ערד, המפקדת הראשונה של אגף הסייבר ב-8200, שמצטרפת לדירקטוריון ביוקאץ'.

ביוקאץ' (BioCatch) הודיעה באחרונה כי היא מצרפת לדירקטוריון שלה את אל"מ (מיל.) ליאת נדאי ערד, המפקדת הראשונה של אגף הסייבר ב-8200, וכן את מנכ"לית מריל לינץ' לשעבר סאלי קראווצ'ק.

ביוקאץ' מספקת בכל העולם שירותי זיהוי ומניעת הונאות תשלומים והלבנת הון, באמצעות טכנולוגיה ייחודית של ביומטריה התנהגותית. החברה הישראלית עובדת כיום עם 152 בנקים ברחבי העולם, כדי להגן על 315 מיליון לקוחות מפני הנזקים הכלכליים והנפשיים האדירים הנגרמים מהונאות ועוקצים ברשת.

נדאי ערד היא מומחית בתחום הסייבר, אשר הייתה הראשונה לכהן כמפקדת אגף הסייבר ביחידת המודיעין 8200. היא זכתה ב-2021 בפרס ביטחון ישראל ונכללה ברשימת 50 הנשים המשפיעות בישראל של מגזין גלובס. כיום היא מובילה את מאמצי הטרנספורמציה הדיגיטלית של בית החולים איכילוב ופועלת לחולל מהפיכה בשירותים הרפואיים בישראל, באמצעות שימוש בדאטה וכלים מתקדמים מתחום מדע הנתונים, ליצירת שיפורים טכנולוגיים לטובת המטופלים והצוותים הרפואיים כאחד.

לצידה של ערד תצטרף לדירקטוריון החברה גם קראווצ'ק, מבכירות עולם הבנקאות וההשקעות, אשר כיהנה בנוסף לתפקידה ככמנכ"לית חברת ההשקעות מריל לינץ' גם בשורת תפקידים בכירים בבנקים ומוסדות פיננסיים מובילים בוול סטריט. קראווצ'ק נבחרה למקום השביעי ברשימת הנשים המשפיעות בעולם של מגזין פורבס. היא ייסדה ומובילה כיום את Ellevest – פלטפורמת השקעות וניהול הון שנבנתה עבור צרכיהן הכלכליים הייחודיים של נשים.

שתי הבכירות מצטרפות ל-ביוקאץ' בתקופה של צמיחת שיא. בחודשים האחרונים הגיעה החברה לשלושה הישגים משמעותיים – היא חצתה את רף ההכנסות (ARR) של מאה מיליון הדולרים והגיעה לסטטוס של קנטאור. זמן קצר לפני כן, הפכה החברה ליוניקורן הצעיר בישראל כשחתמה על עסקת מכירת מניות על פי שווי של מעל למיליארד דולר, ובימים אלה היא אף עברה לרווחיות.

"יסייעו לנו להמשיך להיות עשרה צעדים לפני העבריינים"

גדי מזור, מנכ"ל ביוקאץ'. צילום: סיון חלימי

"אנחנו נרגשים לצרף לדירקטוריון שתי נשות מקצוע בעלות מומחיות אדירה בתחומי הסייבר והפיננסים", אומר גדי מזור, מנכ"ל ביוקאץ', שהוסיף כי החברה "מחוללת שינוי גלובלי אדיר ומאפשרת לגופים פיננסיים לתת ללקוחותיהם שירותים נוחים, פשוטים ומהירים יותר, מבלי לחשוף אותם לשלל שיטות גניבה והונאה ההופכות משוכללות מיום ליום. ליאת וסאלי מביאות עימן עשרות שנים של ניסיון בתחומים הרלוונטיים ביותר לעשייה זו, והן יסייעו לנו להמשיך להיות עשרה צעדים לפני העבריינים ההולכים ומתרבים ברשת ככל שהעולם הופך דיגיטלי יותר".

"בימים בהם היכולת של עברייני סייבר להתחזות ולהסוות את כוונותיהם הזדוניות גוברת, הודות לטכנולוגיות מתקדמות של בינה מלאכותית, הדרך לשמור על ביטחוננו ברשת הופכת תלויה יותר ויותר ביכולת לזהות את טביעת האצבע ההתנהגותית הייחודית לכל אדם", אמרה אל"מ (מיל.) נדאי ערד. "כאשר כבר לא ניתן לעיתים להאמין למראה עיניים ולמשמע אוזניים, כלים מתקדמים מתחום מדעי הנתונים מאפשרים לנו לזהות ולהבדיל בין משתמשי רשת לגיטימיים לאלו המנסים לפגוע בהם באמצעות התחזות, פריצה, סחיטה ועוד. ביוקאץ' נמצאת בחוד החנית של הטכנולוגיה הזו, ואני גאה להצטרף למשימתה לייצר מרחב דיגיטלי בטוח לאנושות".

"אני בוחרת בקפדנות את החברות שאיתן אני משתפת פעולה, כאשר ערכים של עשיית טוב וגיוון תעסוקתי חשובים בעיני באותה מידה ואף יותר מפוטנציאל הצמיחה הפיננסי של הארגון", אמרה קראווצ'ק. "ביוקאץ' מיישמת את כלל הערכים הללו, כאשר היא נאבקת להגן על מאות מיליוני לקוחות בנקים מפני הונאות. תרומתה של החברה למאבק בהלבנת ההון הוא קריטי, מפני שהון מולבן אינו מגיע מפעילות לגיטימית אלא מפעילויות הפשיעה האיומות ביותר שמתחוללות בעולמנו. אני מצפה לעבוד עם גדי, צוותו וחברי לדירקטוריון כדי לקדם את משימתה של ביוקאץ' להילחם בהונאות ובפשיעה הכלכלית המאיימת על חירותנו וביטחוננו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים