חשבון הגוגל שלכם לא פעיל בשנתיים האחרונות? החברה תמחק אותו

גוגל תתחיל את המחיקה של החשבונות ביום ו' הקרוב, ה-1 בדצמבר ● מה נחשב כפעילות בעיני גוגל? ומדוע היא מבצעת את המהלך?

אם חשבון הגוגל שלכם לא פעיל ותיכנסו אליו עכשיו - הוא ייחשב כפעיל.

גוגל תתחיל למחוק חשבונות של משתמשים לא פעילים ביום ו' הקרוב, ה-1 בדצמבר. מדובר במימוש של מדיניות שעליה הודיעה החברה לפני יותר מחצי שנה, ואחרי ששלחה יותר מהודעה אחת במהלך החודשים הללו אל המשתמשים שהחשבונות שלהם אמורים להימחק.

בגוגל הבהירו לאורך תקופה זו שהיא תתחיל לבצע את המחיקה בסוף השבוע הקרוב, ושמדובר בחשבונות שלא בוצעה בהם כל פעילות במשך השנתיים האחרונות. המחיקה תיעשה על סמך בדיקה שבוצעה בגוגל כבר לפני מספר חודשים, בעת שהיא הכינה רשימות של חשבונות למחיקה.

מעבר לכניסה לחשבון עצמו, החברה חוזרת ומספרת שבימים הקרובים, קריאת מייל, יצירת מסמך ביישומי החברה, צפייה בסרטון יוטיוב ואפילו ביצוע חיפוש בלבד אחרי הכניסה לחשבון מספיקים כדי להיות מוגדרים כפעילות. גם מנוי לאפליקציה שמקושרת לחשבון גוגל מספיק.

הסיבה למחיקה: איום אבטחתי

ההחלטה מחודש מאי להתחיל למחוק חשבונות לא פעילים לא נובעת מהרצון של גוגל לרוקן במשהו את השרתים שלה, או לפחות זו לא הסיבה העיקרית. החברה הסבירה שחשבונות שאינם פעילים זמן רב מהווים מבחינתה איום אבטחתי.

"חשבונות שאינם בשימוש מסתמכים לעתים קרובות על סיסמאות ישנות או סיסמאות בשימוש חוזר שאולי נחשפו, לא הוגדר אימות דו שלבי והמשתמש מבצע פחות בדיקות אבטחה בכל הקשור אליהם", ציינו בגוגל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים