Stand4Israel – פלטפורמת ההסברה ההיי-טקיסטית – כעת ביותר שפות

הפלטפורמה הועשרה ומופיעים בה כיום מעל 5,000 תכנים ופרסומים ב-23 שפות, בהן ערבית, טורקית, פרסית, סינית, הינדית ועוד

הורחבה בשפות רבות ובתכנים נוספים. פלטפורמת ההסברה Stand4israel.

Stand4Israel, שהוקמה על ידי היי-טקיסטים מתנדבים במטרה להציג תיעוד אמין של אירועי ה-7 באוקטובר – הורחבה ל-5,000 תכנים ב-23 שפות. בזכות השדרוג, האתר זמין כיום בשפות החשובות והמאתגרות ביותר להסברה הישראלית, כולל טורקית, פרסית, הינדית, יפנית, תאילנדית, דנית, בולגרית, רומנית, פינית, בוסנית, ויאטנמית ואוקראינית. שפות אלו הצטרפו לשפות הקיימות – אנגלית, ערבית, רוסית, סינית, ספרדית, צרפתית, גרמנית, פורטוגזית, איטלקית, שוודית והולנדית.

האתר נבנה בשיתוף עם 15 ארגוני הסברה, חברות מדיה וחברות פרסום ומאגד תכנים משלל מקורות, הכוללים סיפורים על נרצחים, חטופים ובני משפחותיהם וניצולים. האתר נועד להציג את הצד הישראלי ולתת כלים על מנת למנוע ניסיונות להכחיש או למזער את אירועי השבת השחורה, אשר תופסים תאוצה בכלי תקשורת מרכזיים, ברשתות החברתיות ועל ידי ידוענים שמהדהדים את סילוף האמת.

הקמת האתר היא יוזמה של עובדים מתנדבים בחברת טכנולוגיות הווידיאו קלטורה (Kaltura), שהחליטו לרתום את הכלים של החברה לטובת המאמץ ההסברתי הישראלי, בשילוב של יכולות בינה מלאכותית לתרגום ותיוג אוטומטי, באמצעות הטכנולוגיה של Gloss.AI. בפלטפורמה נכללים מנוע חיפוש לפי נושאים וקטגוריות ואפשרויות להורדת תכני מדיה לשיתוף בקלות ברשתות.

ליעד אשכר, ממובילי המיזם בקלטורה: "ככל שחולף הזמן מהטבח הנורא, גוברים הקולות שממעיטים באירועי הזוועה ומציגים את ישראל כצד התוקפן. התושבים בחלק מהמדינות נמצאים מאחורי מסך ברזל של תקשורת, שמציגה להם מידע מוטעה וסרטוני פייק ברשתות החברתיות, ועלינו לבקע אותו. גם במדינות ידידותיות לישראל יש לצערנו שטף של שקרים, כולל של משפיענים, שמחלחל לאוכלוסיה. הנגשת האתר לשפות רבות, בעזרתם של מתנדבים רבים שנרתמו למשימה וטכנולוגית הבינה מלאכותית, מאפשרת לנו להגיע לרוב תושבי העולם בשפת האם שלהם, ולהציג בפניהם את הזוועות שהתרחשו, ושעדיין נמשכות עם החטופים".

אנשים ומחשבים עורך ביום ה' הקרוב וובינר בנושא הסברה – קוראי האתר מוזמנים להירשם ולהשתתף בו

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים