צ'אטבוט ה-AI בארד יכול כעת לענות על שאלות לגבי תוכן סרטוני יו-טיוב

לפני העדכון הזה ניתן היה להשתמש בתוסף יו-טיוב עבור בארד רק כדי למצוא סרטונים ספציפיים, וכעתהורחבו יכולות התוסף וניתן לשאול את הצ'אטבוט שאלות ספציפיות לגבי תוכן הסרטונים

האם גוגל משתמשת במידע אישי של משתמשים, ללא רשות, כדי לאמן את בארד? בית המשפט בישראל יצטרך לקבוע.

גוגל הודיעה שצ'אטבוט ה-AI בארד (Bard), יכול כעת לענות על שאלות לגבי סרטוני יו-טיוב (YouTube). למרות שבארד כבר יכול לנתח סרטוני יו-טיוב עם השקת תוסף יו-טיוב עוד בספטמבר, כעת הצ'אטבוט יכול לתת תשובות ספציפיות על שאילתות הקשורות לתוכן של סרטון.

"אנחנו עושים את הצעדים הראשונים ביכולתו של בארד להבין סרטוני יו-טיוב", כתבה החברה בעמוד העדכונים של בארד. "לדוגמה, אם אתם מחפשים סרטונים על הכנת עוגת שמן זית, כעת תוכלו לשאול גם כמה ביצים דורש המתכון שבסרטון הראשון. שמענו שאתם מבקשים מעורבות עמוקה יותר בסרטוני יו-טיוב. אז אנחנו מרחיבים את התוסף של יו-טיוב כך שיוכל הבין חלק מתוכני הווידיאו כדי שתוכלו לנהל על זה שיחה עשירה עם בארד".

לפני העדכון הזה, ניתן היה להשתמש בתוסף יו-טיוב עבור בארד רק כדי למצוא סרטונים ספציפיים. לדוגמה – סרטונים מצחיקים. כעת, ניתן לשאול את הצ'אטבוט שאלות ספציפיות לגבי תוכן הסרטונים. נניח, אם אתם צופים בסרטון טיולים ורואים מקום שאתם אוהבים מאוד, ניתן לשאול את בארד היכן נמצא המקום הזה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוסי

    מה לגבי תמיכה בעברית? מתי גוגל אסיסטנט תתמוך כבר בעברית?

אירועים קרובים