כחלק מהמאמץ המלחמתי: קורן טק מקבוצת יעל מגייסת 200 עובדים

החברה, המפתחת מערכות עבור התעשייה הצבאית והאזרחית, מגייסת למאות תפקידים שונים בתעשיות הביטחוניות

ענת יורה, מנכ"לית קורן טק מקבוצת יעל.

קורן טק, חברת התוכנה הוותיקה מהצפון היא שותפה חשובה לאורך שנים בפיתוח מערכות לחימה לתעשיות הביטחוניות. גם כעת, כמו במלחמות קודמות, פועלת החברה בפיתוח וייצור המערכות המתקדמות שעומדות ויעמדו לרשותו של צה"ל – בימים אלה ובתקופה הקרובה. בין הפרויקטים הביטחוניים המוכרים שבהם הייתה שותפה החברה – מערכת ההתרעה "צבע אדום", מערכת ה"חץ", מערכת "כיפת ברזל", מערכת "קלע דוד", רע"ם אית"ן ועוד.

עקב הלחימה המתמשכת, נמצאת קורן טק בתקופת שיא בגיוס (כ-200 משרות) לתפקידים שונים בתעשיות הביטחוניות, בהם מהנדסי מערכות מנוסים, שישולבו באפיון המערכות החדשות; מפתחי DevOps בעלי ניסיון בתהליכי CI/CD; אנשי QA מנוסים; מפתחי אוטומציה; מהנדסי אינטגרציה ושילובים בעלי ראייה מערכתית וניסיון בעבודה עם מערכות מולטי דיסציפלינריות; אנשי אבטחת מידע וסייבר בעלי ניסיון בהקמה והטמעה של כלי סייבר; תפעול ותכנון של רשתות IT מורכבות; מפתחי Full stack ומהנדסי תוכנה C++/C# בעלי רקע עשיר וניסיון.

"אנו נטועים עמוק במרקם החברתי והעסקי הישראלי לאורך השנים", אומרת ענת יורה, מנכ"לית קורן טק. "עם ההלם מאז השבת השחורה של ה-7 באוקטובר ועם הבנת המציאות שבה אנחנו נמצאים, נרתמנו בראש ובראשונה לעזרת העובדים שלנו ומשפחותיהם הנמצאים במילואים ולחיזוק המשפחות שנשארו בעורף ומתמודדות עם עבודה וחיי משפחה. יחד עם הקבוצה כולה, אנחנו עוסקים בסיוע למפונים ולאנשי העוטף. מעל כל זה, אנחנו ממלאים את התפקיד החשוב שלנו בשגרה ובמלחמה, בהיותנו חלק מהתעשייה הביטחונית הישראלית. האנשים שלנו עושים כעת לילות כימים במפעלי הייצור ובמעבדות הפיתוח של מערכות ההגנה וההתקפה של צה"ל. מצב החירום מחייב אותנו לפעילות שיא ובשל כך, אנחנו מזמינים את מיטב אנשי ונשות המקצוע לפנות אלינו לאיוש שורת התפקידים שפתחנו לטובת צורכי מערכת הביטחון ולהמשכיות עסקית ותעסוקתית".

לשליחת קו"ח הקישו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים