פרטנר מאחדת את חטיבות השירות והמכירות

את החטיבה המאוחדת תוביל ותנהל מאיה רדושינסקי, המשמשת מזה כשנה כסמנכ"לית חטיבת המכירות בחברה

מאיה רדושינסקי, שתוביל את החטיבה המאוחדת של השירות והמכירות בקבוצת פרטנר.

קבוצת התקשורת פרטנר מאחדת את חטיבות השירות והמכירות ללקוחות הפרטיים לחטיבה אחת, זאת בדומה לחטיבה העסקית בחברה. את החטיבה המאוחדת תוביל ותנהל מאיה רדושינסקי, המשמשת מזה כשנה כסמנכ"לית חטיבת המכירות בחברה.

ההחלטה התקבלה כחלק מהאסטרטגיה של פרטנר להעניק ללקוח טיפול אחיד כמקשה אחת, ובהמשך לבקשתה של גלית שקאלו אופנברג, המשמשת כסמנכ"לית חטיבת השירות בפרטנר, לפרוש מתפקידה.

לרדושינסקי ניסיון רב בשירות ומכירות. קודם הצטרפותה לפרטנר, כיהנה כראש אגפי השירות, התפעול והתביעות בכללית מושלם, שם הובילה מיזוג בין האגפים כחלק מאסטרטגיית מיקוד לקוח.

בנוסף, רדושינסקי יישמה טרנספורמציה דיגיטלית בכלל המגעים מול הלקוח.

את דרכה המקצועית החלה רדושינסקי בפלאפון, שם עבדה כ-15 שנה במגוון תפקידי ניהול בעולמות המכירה והשירות. בתפקידה האחרון בפלאפון ניהלה במשך כשלוש שנים את אגף מוקדי מכירה ושירות, שהוא האגף הגדול בחברה. קודם לכן ניהלה את אגף מרכזי מכירה ושירות, אשר מנה כ-50 נקודת מכירה ושירות בפריסה גיאוגרפית נרחבת.

מנכ"ל קבוצת פרטנר, אבי גבאי: "אנו מאחדים את חטיבת מכירות פרטי והשירות לחטיבה אחת, כחלק מאסטרטגיית החברה לניהול מעגל טיפול מלא ואחיד מול הלקוח וראייתו מקצה לקצה. עם הניסיון הרב שלה ויכולותיה, מאיה היא האדם הנכון להוביל את החטיבה הפרטית בפרטנר".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רות אבני

    רעיון לפרטנר כמראשוני הלקוחות בחברה.. אולי לתקופה קשה זו שאנחנו תפתחו את ערוצי תורכיה מה שצריך לשלם על כלוםהרי חלק פתוח וחלק צריך לשלם שוב על מנת שיהיה פתוח תתנו לנו חצי שנה חינם..תודה

אירועים קרובים