"האתגר המנצח" של פאפאיה לילדים שפונו מהנגב המערבי

החברה מציעה לילדים ולמשפחות שפונו מיישובים אלה אתגרים נושאי פרסים, כדי להפיג קצת את המתח ● מנחה הפרויקט הוא יוגב מלכה, זוכה העונה החמישית של נינג'ה ישראל, והוא גם זה שמגיע כדי לתת את הפרסים

יוגב מלכה.

חברת ההיי-טק פאפאיה השיקה באחרונה פלטפורמה קהילתית בשם "האתגר המנצח", שמציעה למשתתפים לקחת חלק בתחרות אתגרים נושאת פרסים. היוזמה באה לסייע לילדים ולמשפחות שפונו מבתיהם ביישובי הנגב המערבי – נתיב העשרה, זיקים ואופקים – ושוכנו בבתי מלון ברחבי הארץ, ולהפיג את המתח שהם שרויים בו.

משפחות הנגב המערבי שמעוניינות להשתתף באתגרים מוזמנות להיכנס לכאן. הן מקבלות מפאפאיה ערכה ובה ציוד לביצועם. בכל יום שולחת החברה למשתתפי הטורנירים שני אתגרים מהנים וכיפיים, שכוללים סרטון הדרכה. הפעילות מחולקת לטווחי גילאים, על מנת לשמור על תחרותיות הוגנת ונעימה.

מאתגר הנינג'ה לאתגר למען הילדים מעוטף עזה

המנחה של הפרויקט הוא יוגב מלכה, פיינליסט העונה הרביעית וזוכה העונה החמישית של נינג'ה ישראל, שבה הוכתר כנינג'ה ה-20 בעולם והשני בישראל. מלכה מגיע פיזית לחלק את הפרסים לילדים ולמשפחות.

כבר בימיה הראשונים של המלחמה, פאפאיה נרתמה לסייע למאמץ המלחמתי, ותרמה עשרות ערכות של ציוד חיוני ללוחמים. כמו כן, עובדי ומנהלי החברה מתנדבים עבור כוחות הבטחון, וכן מסייעים לחקלאים בדרום בידיים עובדות, על מנת לשמור על השטחים החקלאיים.

אוריאל בכר, מייסד ומנכ"ל פאפאיה, אמר כי "החלטנו, בתקופה מורכבת שכזו, לפתח פעילות מיוחדת למשפחות הישראליות בעוטף ובעורף, שכיום, יותר מתמיד, זקוקות לביחד. לשמחתנו, תחרויות ומשחקים יכולים להשרות קצת הפוגה וחיוך. 300 משתתפים שכבר לקחו חלק בפרויקט סיפרו על רגעי אושר, שהצליחו לרגע להשכיח את המציאות המורכבת. אנחנו מקווים שנוכל לסייע ולהרים את המורל לאזרחים נוספים שזקוקים להפוגה בטורנירים הבאים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים