ממה נגרמה התקלה בכונני ה-SSD ממשפ' Extreme Pro של סנדיסק?

התקלה בכוננים אלה, שהובילה לתביעה ייצוגית נגד החברה, נובעת מבעיית חומרה ולא קושחה - כך טוענים מהנדסי חברת שחזור הנתונים אטינגו

נחשפה הסיבה לתקלה? גם אם כן, היא לא נחשפה על ידי סנדיסק עצמה.

התקלה בכונני ה-SSD ממשפחת ה-Extreme Pro של סנדיסק, מותג הבת של ווסטרן דיגיטל, שהובילה לתביעה ייצוגית נגד החברה נובעת מבעיית חומרה ולא קושחה – כך טוענים מהנדסי חברת שחזור הנתונים הוותיקה אטינגו.

לדברי מנכ"ל אטינגו, זו הסיבה שסנדיסק לא סיפקה עד עתה פתרון לבעיה, שהתחילה להיחשף בחודש מאי השנה, עת משתמשים רבים טענו שתקלה בכונני ה-Extreme Pro גורמת לאיבוד נתונים. מעבר לכך שחלק גדול מאותם משתמשים סיפרו שהם לא מצליחים לקבל החזר כספי או פיצוי כספי כלשהו מווסטרן דיגיטל, החברה עד עתה לא הגיבה בנושא באופן רשמי, על אף שכבר עברו מספר רב של חודשים והוגשה תביעה ייצוגית.

באטינגו, שכבר פעילה כ-25 שנים, מציינים שהם נתקלים די הרבה בכוננים הלקויים בסדרה הזו, ושהבעיה היא בחירת רכיבים לא מספיק טובה בעת תכנונם: חלק אותם רכיבים גדולים מדי בכדי להציב אותם כראוי על הלוח החשמלי, וזה גורם לחיבורים חלשים ביניהם, לבעיות של שבירה וכן להתחממות יתר. כן נטען שהחומר ששימש לבניית הכוננים לא מספיק טוב.

לפי אטינגו, ייתכן שהבעיות הללו עלולות להשפיע גם על קווי מוצרים אחרים שנמכרים תחת המותג ה-SSD של סנדיסק.
כאמור, ווסטרן דיגיטל לא הגיבה עד עתה בנושא זה – גם לשאלות של גופי תקשורת גדולים. האם יכול להיות שהיא מחכה למשפט?

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים