ממיקרוסופט למגזר הפיננסי: דני ימין יכהן כיו"ר דירקטוריון דיסקונט

ימין, לשעבר מנכ"ל מיקרוסופט ישראל וסגן נשיא בחברה העולמית, יכהן כיו"ר דירקטוריון הבנק במקום שאול קוברינסקי, שמסיים חמש שנים בתפקיד

דני ימין, היו"ר הנכנס של דירקטוריון בנק דיסקונט.

דירקטוריון בנק דיסקונט בחר היום (ב') בדני ימין, שמילא תפקידים בכירים במיקרוסופט, לעמוד בראשו, כיו"ר הדירקטוריון.

ימין כיהן כסגן נשיא מיקרוסופט העולמית וקודם לכן כמנכ"ל מיקרוסופט ישראל. הוא שימש כמנכ"ל החברה בישראל במשך 10 שנים ועבר לתפקיד הבכיר בחברה העולמית ב-2015. במקומו נכנסה שלי לנצמן לתפקיד מנכ"לית החברה בארץ. ימין כיהן בתפקידו העולמי עד 2018. באותה השנה הוא הצטרף לוועדה המייעצת של קרן בלוצ'יין ונצ'רס, לצד בכירים נוספים כבני גנץ, לפני שעבר לפוליטיקה, ראש המוסד לשעבר, תמיר פרדו, ואלוף (מיל') יצחק בן ישראל. ב-2021 פורסם כי הוא מקים – יחד עם קובי רוזנגרטן, לשעבר שותף ב-JVP – חברת SPAC להשקעה בטכנולוגיות ישראליות. כמו כן, הוא היה במרוצת השנים ראש הוועד המנהל של הטכניון וחבר דירקטוריון בישראכרט.

יש לציין שימין לא חדש בדיסקונט: בשנים האחרונות הוא שימש בתפקידי ניהול שונים בבנק, וכדירקטור ויו"ר ועדת הטכנולוגיה והחדשנות שלו. ככלל, הקריירה שלו ענפה: הוא בעל ניסיון של יותר מ-20 שנים בתחומי הניהול העסקי, בדגש על טכנולוגיה וחדשנות. השכלתו האקדמית היא מהנדס תעשיה וניהול מהטכניון.

ימין יחליף את שאול קוברינסקי, שמסיים כהונה של תשע שנים בדירקטוריון הבנק, מתוכן חמש שנים כיו"ר. בדיסקונט אומרים כי בתקופת כהונתו פעל קוברינסקי להמשך מיצובו כבנק צומח, רווחי ומעורר תחרות.

קוברינסקי אמר ש-"אין לי ספק שניסיונו רב השנים של ימין בתחומי הניהול במגזר העסקי יסייע להצלחתו בתפקידו כיו"ר הדירקטוריון של בנק דיסקונט, ואני סמוך ובטוח שהדירקטוריון בראשותו, בשיתוף פעולה עם המנכ"ל, אבי לוי, וחברי הנהלת הבנק, יובילו את דיסקונט להמשך הצלחה ושגשוג".

המינוי כפוף לאישור המפקח על הבנקים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים