האקרים טענו שפרצו לבזק; החברה: "זה ספק חיצוני"

לדברי ההאקרים, הם החליטו ''לפנק'' את בזק ולהדליף קובץ שמכיל פרטים אישיים של 50 אלף מלקוחות החברה ● בזק: "האירוע בשליטה - המערכות לא מחוברות למערכות שלנו ונוגעות במספר מוגבל של לקוחות"

תוצאות טובות. בזק.

קבוצת ההאקרים SiegedSec התהדרה אמש (ב') בערוץ הטלגרם שלה שהיא פרצה למערכות הנתונים של בזק. לעומת זאת, בחברה אומרים שלא מדובר בפריצה למערכות שלהם, אלא של ספק חיצוני.

ההאקרים פרסמו פוסט בו ציינו שהם החליטו "לפנק", לדבריהם, את בזק ולהדליף קובץ שמכיל פרטים אישיים של 50 אלף מלקוחות החברה. עוד הם התפארו כי פרצו למכשירי החברה בארץ, כשלא ברור מהו "מכשיר" בהגדרתם, וכי הם שלחו הודעה לכלל לקוחות החברה ממערכות של בזק. הפוסט תויג תחת OpIsrael# – האשטאג של מבצעי סייבר שנערכים על ידי האקרים פרו-פלסטיניים בתחילת אפריל בכל שנה, בתאריך של יום ירושלים האיראני. מבצעים אלה לא הסבו בשנים האחרונות נזקים רבים למותקפים.

במערך הסייבר הלאומי ציינו שבזק לא מונחית על ידם. מהחברה נמסר כי "אותר אירוע שהתרחש במערכות השייכות לספק חיצוני. המערכות אינן מחוברות למערכות בזק ונוגעות במספר מוגבל של לקוחות. האירוע נמצא בשליטה ובטיפול".

קבוצת איום שצברה תאוצה במהלך פלישת רוסיה לאוקראינה

SiegedSec, ציינו מומחי אבטחה, היא קבוצת איום בסייבר שצברה תאוצה במהלך פלישת רוסיה לאוקראינה. חברי הקבוצה מתארים את עצמם כ-"מאסטרים של דליפות נתונים". מומחים אחרים אמרו שהם לא האקרים מקצועיים, כי אם חברי קבוצה האקטיביסטית שהופיעה בפעם הראשונה ימים לפני פלישת רוסיה לאוקראינה. מנהיג הקבוצה מכנה את עצמו YourAnonWolf, והיא ידועה בשימוש בשפה אלימה ו-וולגרית. חבריה הם בני, כנראה, 18 עד 26. הקבוצה פתחה את ערוץ הטלגרם שלה ב-3 באפריל 2022 – כחודש וחצי לאחר תחילת המלחמה של הרוסים נגד האוקראינים. ל-SiegedSec יש גם ערוץ צ'ט שבו, מלבד מידע על מתקפות, מתקיימות הרבה שיחות סתמיות ונכתבות בדיחות סקסיסטיות. חשבון ה-X (טוויטר) של הקבוצה הושעה פעמים רבות.

קבוצת SiegedSec פגעה פעמים רבות בארגונים ממשלתיים ברחבי העולם, לרבות בארצות הברית, כמו גם בנאט"ו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים