"העשייה בקהילת בוגרי ממר"ם – עצומה ובעלת אימפקט גדול"

כך כתב יוסי מלמד, יושב ראש עמותת בוגרי ממר''ם, במכתב ששלח לאלפי הבוגרים והבוגרות של יחידת המחשוב הצה''לית הוותיקה ● הוא הוסיף כי "בוגרות ובוגרי ממר''ם נענו לאתגר ומאיישים משמרות בבית החולים מדי יום"

סא"ל (מיל') יוסי מלמד, יו"ר עמותת בוגרי ממר"ם ומפקד יחידת המילואים החדשה.

"העשייה בקהילה שלנו היא עצומה ויש לה אימפקט גדול. היא מעוררת תקווה בלב ומראה את עוצמתנו כקהילה ערכית ויזמית. מקווה שנמשיך לעשות, לתרום ולהוביל", כך אמר יוסי מלמד, יו"ר עמותת בוגרי ממר"ם.

במכתב ששלח לאלפי הבוגרים והבוגרות של יחידת המחשוב הצה"לית הוותיקה, אמר מלמד כי "אלו ימים קשים מאוד למדינת ישראל ולעם היהודי כולו. התרחש על אדמתנו אירוע הטרור הגדול ביותר בהיסטוריה האנושית, זהו טבח בלתי נתפס. לצערנו הרב, המלחמה גבתה קורבנות גם מאנשי הקהילה שלנו: שלומי סבידיה, גל נבון ואורן אלפסי".

"אנו מחזקים את ידיהם של מפקדת יחידת לוטם ומפקדי יחידות המחשב ואנשיהם בלוטםממר"ם, בסמ"ח, מצפ"ן, שחר, מעוף וחושן, כמו גם בזרועות – אופק, מפת"ח, יחידות אמ"ן ובית התוכנה בזרוע היבשה. כל אלה מובילים את מערך התוכנה והמידע הצה"לי ופועלים לילות כימים כדי לתרום לאפקטיביות המבצעית של צה"ל".

לדברי מלמד, "היקף ההתגייסות האזרחית בארץ ומחוצה לה גדול וחריג באופן שלא נראה מעולם. גם אנחנו, בוגרי ממר"ם, תורמים ומסייעים במאמצים השונים. הנה כמה מהיוזמות: ביום הראשון ללחימה נפל סרן רועי נגרי, מנכ"ל משותף בעמותת יוצאי הלוט"ר. אימצנו את העמותה וערכנו התרמה שתסייע לה לתמוך בלוחמיה, שאיבדו לא מעט חברים. בתוך ימים ספורים גייסנו יותר מ-600 אלף שקלים לרכישת ציוד ללוחמי הלוט"ר. עוד אנו תומכים בעמותות של בוגרי היחידות הקרביות ובסיוע ותיאום בין גופים שונים, כמו גם בהיערכות ליום שאחרי המלחמה".

"עומר פורוס, בוגר ממר"ם המשרת במילואים בפיקוד העורף, הקים קבוצת תמיכה לצוותים הטכנולוגיים של הפיקוד, שמלווה את הצרכים הטכנולוגיים העולים בעבודה השוטפת", ציין מלמד. הוא הוסיף כי "אבנר זיו, מנמ"ר המרכז הרפואי איכילוב ובעברו מפקד יחידת מצפ"ן, הציע לקהילה לתמוך ולסייע במשמרות IT בבית החולים – ובוגרות ובוגרי ממר"ם נענו לאתגר ומאיישים משמרות בבית החולים מדי יום".

שלל פעילויות של בוגרי ממר"ם, ביניהם חמ"ל ב-Mamram Labs 

מלמד אמר כי "עומר דגן, לשעבר מפקד לוטם, הקים קבוצה העוסקת בהפצת תכנים ברשתות החברתיות, תגובות ועוד – ולה יותר מ-250 חברות וחברים, המנצלים את קשריהם ברחבי הגלובוס ותורמים רבות להסברה בעולם. היליק ניסני, בוגר ממר"ם אף הוא, תרם מזמנו וקיים שיחות אישיות עם לא מעט מנכ"לים ומנכ"ליות בוגרי ממר"ם. לאוויר גם עלה מיזם נוסף של ניסני ודמי בן ארי – עם פודקאסט ליזמים על המצב".

"מתחם היזמות של העמותה, Mamram Labs, מארח בימים אלה חמ"ל של יחידת שחר ושני מדורים מבסמ"ח – ומהווה להם בית חם ואוהב", ציין מלמד. "כקהילה, היינו חלק מהמחאה נגד המייסד ומנכ"ל Web Summit בליסבון, שהתבטא קשות נגד ישראל. המחאה הובילה להתפטרותו ולנטישה המונית של חברות הטכנולוגיה מהכנס. בראשונה שיתפנו פעולה עם שגריר ישראל בפורטוגל, קהילת ההיי-טק הישראלית והעולמית, ועמותות הבוגרים של יחידות 81, 8200 ויחידת אופק".

"קיימנו ערב ראשון של הפוגה למאות חיילי הקמפוס הטכנולוגי בבסיס ברמת גן. חיילי התקשוב ביחידות השונות נדרשים בימים אלה לתמוך במאמץ הטכנולוגי  – הם זכו לארוחת ערב מהנה, הופעה של דודו אהרון ומוסיקה טובה. זאת בסיוע של נתי כהן, הקשר"ר לשעבר עם ארגון ביחד ננצח".

לדבריו, "בוגרי ממר"ם יזמו פרויקטים רבים, ביניהם: OCT7 של עמית אהרוני ושי שניר; https://safedonate.org.il של אלון דיאמנט ודרור וולמר; www.wordsofiron.com של איליה יקושב; ו-https://www.orefshelbarzel.com של עילם מילנר ואילון אלחדד. בוגרים ובוגרות נוספים מעורבים בעשרות פרויקטים ותורמים סביב לשעון בתחומים רבים ומגוונים".

מלמד סיים את דבריו וכתב: "אני מבקש לשלוח מכאן חיבוק גדול לצוות העמותה, שגורם לכל הקסם שלנו לקרות, כולם בוגרי שירות קרבי ונמצאים בשטח מימי המלחמה הראשונים. ישי, שקד, ג'וני ואהוד – אנחנו גאים בכם ומחכים שתחזרו בשלום. כולי תקווה שנצליח לשקם את המדינה, לאחד את השורות ולבנות ישראל טובה יותר לעתיד שלנו ושל ילדנו. זה מגיע לנו. זה בידיים שלנו. 'ה' עוז לעמו יתן, ה' יברך את עמו בשלום' – תהילים כ"ט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים