שת"פ לנובו-אנבידה: מערכות משולבות ליישומי GenAI

המערכות של לנובו יעברו מיטוב לטובת הרצת פלטפורמת הבינה המלאכותית הארגונית של אנבידיה

שיתוף פעולה לנובו-אנבידיה.

לנובו עורכת בעצם ימים אלו את הכנס הטכנולוגי השנתי שלה, Tech World, ואחת ההכרזות הגדולות שיוצאות משם היא על שיתוף פעולה עם אנבידיה. בהתאם להכרזה של מנכ"ל החברה, יואנקינג יאנג, ומנכ"ל אנבידיה, ג'נסן הואנג, לנובו תציע מערכות משולבות להרצת יישומי בינה מלאכותית יוצרת מהקצה ועד לענן.

במסגרת שירות חדש מבית לנובו, AI Professional Services Practice, יציעו החברות גישה היברידית לשימוש בשירות הענן AI Foundations של אנבידיה גם בתצורה מקומית כדי לאפשר יישומי בינה מלאכותית יוצרת תוכן גם בתוך הארגון, גם בלי לצאת לענן בכל היבט, במטרה לשמור על הנתונים שעליהם הם מריצים את היישומים הללו.

המערכות של לנובו יעברו מיטוב לטובת הרצת פלטפורמת הבינה המלאכותית הארגונית של אנבידיה. פלטפורמה זו כוללת גם את NeMo לטיפול במודלים של שפה גדולה בקנה מידה עסקי.

החומרה עצמה היא שרת ThinkSystem SR675 V3. שרת זה כולל מעבדים גרפיים חדשים מסוג L40S, את שבבי ה-DPU החדשים BlueField-3 וכן רכיבי תקשורת מסוג Spectrum-X של אנבידיה, שפותחו בישראל. כן תציע לנובו תחנות עבודה מסוג ThinkStation PX עם ארבעה כרטיסי מסך מסוג RTX 6000 של אנבידיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים