אפל מפתיעה עם אירוע השקה נוסף בסוף החודש

החברה שלחה הזמנות לאנשי התקשורת לאירוע מרכזי, שמתוכנן ל-30 באוקטובר, שהמיקוד בו יהיה כנראה על מחשבי iMac ו-MacBook Pro ועל מעבדי הדור השלישי שלה – M3

תשיק מחשבים חדשים בסוף החודש. אפל.

חודש לאחר שהציגה את קו מכשירי ה-iPhone 15 החדשים ואת קו ה-Apple Watch Series 9, מפתיעה אפל עם אירוע השקה נוסף, שבו היא צפויה כנראה להציג מחשבי iMac ו-MacBook Pro חדשים.

החברה שלחה הזמנות לאנשי התקשורת לאירוע מרכזי, שמתוכנן ל-30 באוקטובר בשעה 17:00 שעון קופרטינו (כלומר 31 באוקטובר, 02:00 בלילה שעון ישראל). בניגוד למרבית אירועי השקות של מוצרים המתקיימים הן באופן פיזי במטה החברה והן באופן מקוון, האירוע הזה יתקיים רק בשידור חי מקוון.

כותרת האירוע – "מהיר מפחיד" – רומזת כנראה לחשיפת דור חדש של שבב הסיליקון של החברה, M3, עם "קריצה" לחג ליל כל הקדושים (ב-31 באוקטובר). ההזמנה שמוצגת באתר החברה מציגה אנימציה של לוגו התפוח שמתחלף ללוגו של ה-Finder של ה-Mac, מה שמאשש את ההשערה שהחברה תציג מחשבי iMac חדשים, הנושאים את ערכת השבבים החזקה החדשה, בניסיון להגביר גם את מכירות ה-Mac, שחוו ירידה השנה, ומשום מה לא זכו לשדרוגים בשנתיים האחרונות.

אנימציית ההזמנה של אפל.

אנימציית ההזמנה של אפל. צילום: אפל

לפי מארק גורמן מבלומברג, מלאי מחשבי ה-MacBook Pro מתחיל להתרוקן בחנויות של אפל, מה שמעיד על כך שהם יזכו לשדרוג – הן בגירסת ה-13 אינץ' וה-14 איץ' והן בדגמי ה-16 אינץ'.

עוד טוען גורמן, כי ייתכן שהחברה תציג את כל קו ה-M3, כלומר גם האת ה-M3 Pro וה-M3 Max, שלדבריו כבר מצויים בייצור המוני.

בנוסף, גורמן מעריך כי העדכונים של מכשירי ה-iPad יגיעו רק בשנה הבאה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים