עיריית רמת גן מחברת את המקלטים הציבוריים בעיר ל-Wi-Fi

הפרויקט, שמבוצע על ידי אגף מערכות המידע של העירייה וסלקום, החל ביום ה' האחרון וצפוי להסתיים בעוד כמה שבועות ● או אז, כל 140 המקלטים הציבוריים ברמת גן יהיו מחוברים לאינטרנט

קובי נח, מנמ"ר עיריית רמת גן.

המלחמה בין החמאס לישראל מתנהלת כבר השבוע השני, ועל פי דברי הממשלה ומערכת הביטחון היא צפויה להימשך עוד תקופה ארוכה. בכדי להימנע ממצב שבו תושבים רבים לא יוכלו להתעדכן בחדשות וליצור קשר עם קרוביהם כשהם נמצאים במקלט, ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, יזם מהלך לחיבור 140 המקלטים הציבוריים בעיר לאינטרנט אלחוטי.

הפרויקט יצא לדרך ביום ה' האחרון, והוא מבוצע על ידי אגף מערכות מידע של העירייה וסלקום, שמנהלת את תשתיות התקשורת בעיר. בעירייה אומרים כי עלות הפרויקט "שולית ביותר", ועומדת על עשרות אלפי שקלים.

בפרויקט נוטלים חלק כמה צוותים, שעוברים בכל אחד מהמקלטים הציבוריים ברמת גן, מחברים את התשתיות ומייצרים רשת אינטרנט במרחב המוגן. בעירייה מעריכים שהעבודות יושלמו בתוך כמה שבועות, וכלל המקלטים ברמת גן יחוברו לרשת האינטרנט.

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן.

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן. צילום: אלעד מלכה

שאמה הכהן אמר כי "רמת גן מובילה בשירות שניתן לתושבים ולתושבות, גם במצבי חירום. מדינת ישראל נמצאת במלחמה ארוכה, וייתכנו מצבים שבהם נידרש לשהות במקלטים ובמרחבים המוגנים זמן רב. חיבור המקלטים לרשת האינטרנט יעניק לתושבים יכולת לתקשר עם העולם החיצון ולהבין את תמונת המצב גם בשעות קשות".

קובי נח, מנמ"ר עיריית רמת גן, אמר כי "רמת גן היא עיר חכמה, והעירייה רואה חשיבות עליונה במוכנות בחירום. בשנים האחרונות הוקם מרכז הפעלה לחירום טכנולוגי ומתקדם, בוצעו עבודות תשתית נוספות לניהול אוכלוסייה בשעת חירום, ועכשיו המהלך מושלם עם פריסת תשתית אינטרנט בכלל המקלטים הציבוריים בעיר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים