לא רק ביידן: גם בכירי ענקיות ההיי-טק תומכים בישראל

סאטיה נאדלה ממיקרוסופט, טים קוק מאפל, סונדאר פיצ'אי מגוגל ואחרים פרסמו הודעות תמיכה בישראל בעקבות הטבח שביצע החמאס בדרום בשבת האחרונה

תמיכה גורפת בישראל בקרב ראשי ענקיות הטק.

נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, נשא אמש (ג') נאום מרגש, שבו הוא הביע תמיכה חד משמעית בישראל, בעקבות הטבח שביצע החמאס בדרום בשבת האחרונה וההסלמה שבאה בעקבותיו. גם מנהיגי המדינות המערביות נשאו בימים האחרונים הצהרות שמזדהות עם הסבל של המדינה ואזרחיה, ועם זכותה להגן על עצמה. אלא שלא רק הם הביעו אמפטיה כלפי ישראל – גם רבים ממנכ"לי ענקיות הטק פרסמו מאז שבת הודעות תמיכה בישראל.

סאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט.

סאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט. צילום: בריאן סמייל

מנכ"ל מיקרוסופט, סאטיה נאדלה, כתב כי "אני שבור לב ממתקפת הטרור הנוראה בישראל ומההסלמה בסכסוך. תנחומיי העמוקים על ההרוגים ולאלה שהושפעו מכך. הפוקוס שלנו נשאר בהבטחת הביטחון של העובדים שלנו ובני משפחותיהם".

טים קוק, מנכ"ל אפל.

טים קוק, מנכ"ל אפל. צילום: BigStock

טים קוק, מנכ"ל אפל, פרסם הצהרה כבר בתחילת המלחמה. הוא כתב בה כי "אני שבור מהמתקפות הנוראיות בישראל והדיווחים הטרגיים שמגיעים מהאזור. לבי עם הקורבנות, אלה שאיבדו את יקיריהם וכל החפים מפשע שסובלים מהאלימות שם".

אנדי ג'סי, מנכ"ל אמזון.

אנדי ג'סי, מנכ"ל אמזון. צילום: ShutterStock

מנכ"ל אמזון, אנדי ג'סי, ציין ש-"המתקפות נגד אזרחים בישראל מביאות להלם וכואב לצפות בהן. אני נמצא בקשר עם חברי הצוות שלנו שם, על מנת לוודא שאנחנו עושים את כל מה שאנחנו יכולים כדי לעזור בתמיכה במשפחותיהם ובביטחונם, וכדי לסייע במה שאנחנו יכולים בעת הקשה מאוד הזאת. אנחנו נמצאים בקשר גם עם עמיתינו שנותנים סיוע הומניטרי במקום ונתמוך במאמציהם. כולנו תקווה שהשלום יגיע לשם מהר ככל האפשר".

מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד מטא.

מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד מטא. צילום: מטא

מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד מטא, ציין בהודעה שפרסם הלילה כי "מתקפות הטרור שמבוצעות על ידי החמאס הן רשע טהור. אין לעולם כל הצדקה לביצוע מתקפות טרור נגד אזרחים חפים מפשע. הסבל הנרחב שנגרם כתוצאה מכך הורס אותי. הפוקוס שלי נשאר על הביטחון של העובדים שלנו ושל בני משפחותיהם, בישראל ובאזור".

סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל ואלפבית.

סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל ואלפבית. צילום: מאוריציו פסקה, מתוך ויקיפדיה

בהודעה שפרסם סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל והחברה האם שלה, אלפבית, הוא כתב כי "אני נעצב מאוד ממתקפות הטרור בישראל בסוף השבוע, ומההסלמה שנוצרה עקב כך. לגוגל יש שני משרדים ומעל 2,000 עובדים בישראל. מה שהם עוברים הוא דבר שלא ניתן לדמיין. הפוקוס המיידי שלנו מאז שבת הוא בביטחון שלהם. יצרנו קשר עם כולם, ונמשיך לתמוך בהם. אנחנו עובדים בנוסף על מנת לספק מידע אמין ומדויק דרך הפלטפורמות שלנו, ולשתף מידע על פעילות הסייבר שאנשינו מזהים. נתמוך בארגונים הומניטריים ובארגוני רווחה שנמצאים שם. המחשבות שלנו הן עם הקורבנות ובני משפחותיהם".

אורקל, כחברה, פרסמה הודעה שלפיה "אנחנו מגנים את מתקפות הטרור נגד ישראל ואזרחיה. אורקל תיתן את כל הסיוע הנדרש לממשלת ישראל ולממסד הביטחוני שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים