אירוח משפחות, סיוע למד"א ו-"חמ"ל האריות": ההיי-טק מתגייס למלחמה

עובדי פלייטיקה מעוניינים לארח משפחות מהדרום, הוט שולחת מארזים לחיילים, על מנת לסייע להם לתקשר עם הבית, וצ'ק פוינט הקימה קרן סיוע ● רשימה נוספת של חברות היי-טק שנותנות יד למאמץ המלחמתי

חמ"ל האריות של CyberLion.

במערכת אנשים ומחשבים הולכות ונערמות הודעות של חברות היי-טק ותקשורת שנרתמות למען תושבי הדרום והחיילים בחזית. אתמול (ב') פרסמנו רשימה ראשונה של חברות, והיום אנחנו ממשיכים בכך. חברות נוספות שמעוניינות לפרסם את הפעילות שלהן לסיוע במאמץ המלחמתי מוזמנות לפנות למערכת במייל זה.

צ'ק פוינט

החברה שלחה אתמול מייל לעובדים ולעובדות שלה, שבו היא כתבה כי "על רקע המצב, צ'ק פוינט מקימה קרן סיוע ייעודית לתמיכה בצרכים חברתיים והומניטריים. הקרן נועדה לתמוך ביוזמות שאתם.ן מעורבים.ות בהן, להוסיף תמיכה כספית של החברה לתמיכות שלכם.ן, לסייע במימון פרויקטים ייעודיים ועוד".

עוד נכתב בהודעה כי "בימים האחרונים תרמנו כמויות גדולות של ציוד, מזון וביגוד לתושבי הדרום ולאנשי מילואים, ונמשיך ונגדיל את התמיכה שלנו דרך קרן הסיוע".

פלייטיקה

עובדים ועובדות בחברה פצחו ביוזמה שבמסגרתה הם "פותחים את הבית ואת הלב, ומבקשים לארח משפחות מהעוטף ומהדרום בכלל. משפחות הזקוקות לכך מוזמנות ליצור קשר עם מחלקת הרווחה של פלייטיקה ואנחנו נדאג לשינוע, תמיכה ועזרה".

סלקום

מחברת התקשורת נמסר כי "לאור המצב הבטחוני, סלקום TV משתפת פעולה עם מגן דוד אדום, ומאפשרת ללקוחותיה לסייע גם דרך הבית ולהעביר תרומות עבור ערכות חירום לצוותי מד"א, באמצעות מסך הטלוויזיה ובלחיצת כפתור. בנוסף, תקדם סלקום TV מידע על פריסת נקודות איסוף תרומות דם של מד"א, שמתעדכנת מעת לעת באמצעות קוד QR שמופיע על המסך".

הכפתור המיוחד של סלקום TV.

הכפתור המיוחד של סלקום TV. צילום: יח"צ

"כמו כן", צוין בהודעה, "על מנת לאפשר לכלל לקוחותיה השוהים כעת בחו"ל לשמור על קשר עם קרוביהם בארץ, תעניק סלקום ללקוחות שרכשו חבילה בטרם טיסתם תוספת של 2 ג'יגה גלישה, 30 דקות שיחה ליעדים מקומיים ולישראל ו-30 הודעות SMS למספרים ישראליים – ללא עלות. לכלל הלקוחות שטסו ללא חבילה תעניק סלקום 30 דקות שיחה ליעדים מקומיים ולישראל – ללא עלות. החבילות תקפות ל-30 יום. העדכון מתבצע אוטומטית ואין צורך לפנות לשירות הלקוחות".

הוט

"כחלק מהמאמץ הלאומי לסייע בימים קשים אלה ולאור הביקוש האדיר למוצרי תקשורת חיוניים, עשרות עובדי החברה התנדבו למשימה לארוז ולשלוח מאות מארזים לגדודים ברחבי הארץ, ולהפעיל ניידות חלוקה בשטחי כינוס. במסגרת היוזמה, יחולקו לחיילינו כ-10,000 סוללות למטענים ניידים, כבלים לטעינת רכבים, מזון ומוצרי טואלטיקה", נמסר מהוט.

"כמו כן, השבוע עדכנה החברה על שורה של מהלכים על מנת להקל על לקוחותיה במהלך תקופה מאתגרת זו, כמו פתיחת ערוצים, פתיחת גלישה סלולרית בארץ ללא הגבלה ועדכון חבילות הגלישה לשוהים בחו"ל על ידי הוט מובייל ללא עלות וללא צורך בפנייה למוקדים, תגבור צוותים לעיבוי הרשת, פעילות רציפה של טכנאים ומתקינים לתיקון תקלות, ועוד", צוין בהודעת החברה.

חמ"ל האריות של CyberLion.

חמ"ל האריות של CyberLion. צילום: יח"צ

CyberLion

אייל עסילה, מייסד ומנכ"ל CyberLion, ציין כי "הקמנו את חמ"ל האריות במושב שדה עוזיהו. היוזמת היא רווית גלם, ואני מסייע. החמל סיפק מאתמול כ-15 אלף חבילות לחיילים – כל הציוד על בסיס תרומות שהתקבלו ורכישות שבוצעו. נשמח לקבל כל תרומה. הכסף משמש לרכישה ופיזור ישיר ללוחמים וללוחמות בשטח. הכול מגיע עד לנקודת הקצה, בלי הורדות בדרך. נשמח לתרומה לחשבון הבנק: אייל עסילה, בנק לאומי, סניף 985, מספר חשבון 3373784. חשוב לוודא את זהות המבקש לפני ביצוע ההעברה".

רדיס

בחברה מסייעים בביצוע הסעות של מבקרים לבתי חולים, ופיתחו ממשק מקוון עבור עמותת עזר לחיים, שמטפלת בתחום זה. הממשק מקל על הזמנת ההסעות וניתן למצוא אותו כאן.

וויקס

החברה מציעה סיוע של מנטורים מטעמה למקימי אתרים ליוזמות אזרחיות. אם אתם זקוקים לסיוע כזה, אתם מוזמנים ללחוץ כאן.

בטיר (Bettear)

בטיר, שמפתחת טכנולוגיות להנגשה קולית מותאמת אישית ובזמן אמת, הקימה מוקד שמסייע לתקשורת בין כבדי שמיעה וחרשים לבתי החולים ומוקדי החירום של המדינה. לפנייה למוקד לחצו כאן.

מיינדספייס

החברה "פותחת את סניפיה ליוזמות, לארגונים ולמתנדבים שמתאחדים ומתאגדים לסייע לחיילים, למשפחות, לתושבי הדרום, לנפגעים ולקרוביהם. בין אם מדובר בהקמת נקודות איסוף לתרומות מזון וציוד, בהתכנסות עם מתנדבים נוספים, בחמ"ל או בכל פעילות אחרת – אנחנו כאן כדי לעזור", נמסר ממיינדספייס. עוד ציינה החברה כי "אנחנו מזמינים את כל מי שזקוקים למקום עבודה או מפגש בטוח לבוא ולהתארח בכל אחד מסניפינו". ליצירת קשר לחצו כאן.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים