אילון מאסק אופטימי בקשר לשיגור ספינת החלל הבאה של SpaceX

לא מוותר על חלום ספינת החלל שלו, וחושב שהשיגור הבא יצליח ולא ייגמר ב"כדור אש"

חבילת התגמול שלו מטסלה נפסלה. אילון מאסק.

אילון מאסק, מנכ"ל SpaceX, לא מוותר על חלום ספינת החלל שלו, מביע אופטימיות לגבי השיגור של ספינת החלל הבאה של החברה ואומר, כי הוא מקווה שהיא לא תתפוצץ.

מאסק אמר את הדברים בהופעת וידיאו בכנס טיסות חלל שהתקיים באזרבייג'ן השבוע, אך לא ציין מתי בדיוק יתרחש שיגור המבחן הבא.

כזכור, בחודש אפריל האחרון שיגרה חברת החלל שלו את ספינת החלל הראשונה שלה, שנבנתה במהלך יותר מעשור, בעלות של מיליארד דולר, אך הניסיון הזה הסתיים ב"כדור אש". מאז, לא היה ברור מתי תנסה שוב החברה לשגר ספינה לחלל.

בתחילת מאי אמר מאסק, שהחברה עשויה להיות מוכנה להשקה נוספת של ספינת חלל תוך שישה עד שמונה שבעות, אבל הדבר לא קרה. מאסק ציין גם בוועידת חיל האוויר שכדי למנוע את תקלות השיגור הראשון, החברה מפתחת מערכת כי SpaceX מפתחת מערכת, שתצית את השלב השני של הרקטה לפני שתיפרד מהשלב הראשון. "הייתי אומר שזה החלק המסוכן ביותר בטיסה", אמר המיליארדר. "אם המנועים נדלקים והספינה לא תפוצץ את עצמה במהלך ההיערכות, אז אני חושב שיש לנו סיכוי טוב להגיע למסלול".

למרות שמאסק ממשיך לטעון כי הוא מוכן להשיק שוב את ספינת החלל של החברה, הרגולטורים הפדרליים – שלא היו מרוצים כלל מהניסיון הראשון – הזהירו את SpaceX להגדיל את פסק הזמן שבין השיגורים כדי לאפשר להם להשלים את חקירותיהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים