חדש: טלגרם בממשק בעברית

על החידוש בישר מנכ"ל החברה, פאבל דורוב, שטען כי הוא הגיע עקב הביקוש בימים האחרונים לאפליקציה מטעם דוברי עברית ● ליישום יוצאת גם גרסה ערבית - משום ביקוש רב גם מהשטחים הפלסטינים

גם בעברית. טלגרם.

משתמשי אפליקציית טלגרם יכולים מהיום לבחור להציג את הממשק של האפליקציה בעברית. מי שהודיע על כך הוא מייסד ומנכ"ל הרשת החברתית הפופולרית למדי, פאבל דורוב. לדבריו הדבר נובע מכמות ההורדות הגדולה של האפליקציה ביומיים הראשונים להתקפת המחבלים בדרום.

לפי דורוב, בוצעו מאות אלפי הורדות של האפליקציה במהלך שבת וביום א', ולא רק בישראל, אלא גם ברשות הפלסטינית, ולכן ההחלטה הייתה לשחרר באופן מיידי ורשמי את האפשרות המובנית להשתמש בעברית, או בערבית, כשפת הממשק – אפשרות שהייתה עד עתה זמינה רק למשתמשי בטא מסוימים, בקנה מידה לא גדול.

"מאות אלפים נרשמים לטלגרם מישראל ומהשטחים הפלסטינים. בנוסף לערבית, זה עתה הוספנו תמיכה בעברית בממשק המשתמש של טלגרם. לכל מי שנפגע צריכה להיות גישה אמינה לחדשות ולתקשורת פרטית בזמנים קשים אלה", כתב דורוב בחשבון הרשמי שלו.

האפשרות לבחור בעברית כשפת הממשק, אם כי לא באופן מושלם, קיימת גם למשתמשי טלגרם שמעדיפים לעשות זאת באמצעות גרסת דפדפן האינטרנט. גרסת האפליקציה עבור Windows עדיין אינה תומכת באפשרות לבחור בעבירת כשפת הממשק, נכון לכתיבת שורות אלו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים