ימים של מלחמה: "מפעלי ההיי-טק ממשיכים לעבוד בשגרת חירום"

כך אומר מריאן כהן, יו"ר איגוד ההייטק בהתאחדות התעשיינים ● לדבריו, "היום לא מדברים על ההשלכות הכלכליות שיהיו למלחמה - וללא ספק יהיו; הלב נתון לחברי האיגוד, שאנחנו מנסים לסייע להם"

מריאן כהן, יו"ר איגוד ההיי-טק בהתאחדות התעשיינים.

"מרבית מפעלי ההיי-טק והאלקטרוניקה ברחבי המדינה חזרו היום (א') לעבוד, תוך מתן גמישות מקסימלית לעובדים, עם אפשרות לעבוד מרחוק, וכל זאת בהתאם להתפתחויות", כך אמר לאנשים ומחשבים מריאן כהן, יו"ר איגוד ההיי-טק בהתאחדות התעשיינים. ככל הידוע, גם מפעלי הייצור של חברות רב לאומיות שפועלות בישראל ממשיכים בעבודה, כדי לא לשבש מועדי אספקה ועמידה ביעדים.

ההתאחדות הקימה אמש מוקד לקבלת פניות מהחברים מנהלי חברות ההיי-טק והאלקטרוניקה, ומפעלי הייצור. "המטרה שלנו היא לאפשר המשכיות תפעולית, שמירה על שרשרת האספקה, וכן סיוע בכל מה שקשור לנהלי מל"ח (משק לשעת חירום – י"ק) וצווי 8 לעובדים שגויסו", ציין כהן.

"הסיוע שלנו ניתן הן ברמה המפעלית, שבה כל חברה יכולה לפנות אלינו בבקשת סיוע, והן על ידי פניות יזומות באמצעות שליחת פושים לחברים, כדי לסייע להם בכל מה שאפשר", אמר.

"התאחדות התעשיינים תומכת בתושבי ישראל בשעה קשה זו"

איגוד ההיי-טק הישראלי מייצג את תעשיות ההיי-טק בישראל. באיגוד חברות מאות חברות העוסקות בתחומי המולכים למחצה, התקשורת, אלקטרו-אופטיקה, מכשור רפואי, מוצרי תוכנה, ביטחון המולדת, אלקטרוניקה ובתי תוכנה.

כהן, שחזר היום מחו"ל, סיפר כי ראה בשדה התעופה מחזות מרגשים של צעירים רבים, חלקם עובדי היי-טק, שמנסים לעלות על טיסה לישראל, כדי לסייע ולהתגייס למילואים. הוא ביקש להעביר בראיון מסר: "ביום הזה אנחנו לא מדברים בכלל על ההשלכות הכלכליות שיהיו בעקבות מצב החירום והמלחמה, ואין ספק שיהיו כאלה. הלב שלנו יוצא אל החברים, המנהלים והעובדים, ואנחנו מנסים לסייע להם. כמעט אין אדם שאין לו מכר, בן משפחה או חבר בין הנפגעים מפעולת הטרור אתמול בדרום".

נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד"ר רון תומר, אמר כי "אנחנו תומכים בתושבי ישראל בשעה קשה זו, ופועלים להענקת תמיכה וסיוע לחברות תעשייתיות ועובדיהם בכל רחבי הארץ. הם ממשיכים לפעול ככל שניתן, תחת מטחי הטילים, ולהבטיח את שרשראות האספקה של מדינת ישראל".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים