מטא הכריזה על כלי AI יוצרת משלה שיהיו זמינים למפרסמים

הענקית ממאנלו פארק הכריזה על כמה תכונות ושירותים מבוססי יכולות בינה מלאכותית ג'נרטיבית שפיתחה, ושלטענתה בבדיקתם על קבוצת מפרסמים קטנה נמצאו כחוסכים לפרסומאים חמש שעות עבודה, או יותר, מדי שבוע

תעניק למפרסמים שלה עלי AI לייעול עבודתם. מטא.

מטא (Meta) – החברה האם של פייסבוק, אינסטגרם ואחרות – הודיעה אתמול (ד') על השקת התכונות הראשונות המופעלות על ידי AI ג'נרטיבית שיהיו זמינות עבור מפרסמים ויוצרי מודעות ב-Meta's Ads Manager, כשהשקה הגלובלית של הכלים החכמים צפויה להסתיים עד תחילת 2024.

תכונות אלו עתידות, כך לדברי החברה, למקסם את הפרודוקטיביות, ההתאמה האישית והביצועים של המפרסמים.

שירותי ה-AI החדשים של מטא למפרסמים.

שירותי ה-AI החדשים של מטא למפרסמים. צילום: מטא

התכונות החדשות כוללות בין השאר מספר אפשרויות ביניהן עזרים ל:

יצירת רקע – תכונה שיוצרת רקעים מרובים כדי להשלים את תמונות המוצר של המפרסם, ומאפשרת למפרסמים להתאים את נכסי הקריאייטיב שלהם לקהלים שונים.

הרחבת תמונה – תכונה המתאימה את תוצרי הקריאייטיב של המפרסמים ליחס הרוחב-גובה המשתנה של פיד המשתמש או למשל של מתכונת התצוגה ב-Reels, ומפחיתה את הזמן והמשאבים שיוצרי המודעות משקיעים בשינויים אלו.

כתיבת וריאציות שונות של טקסט – תכונה המייצרת גרסאות מרובות של טקסטים עבור מודעות, בהתבסס על העותק המקורי של המפרסם, ומספקת אפשרויות ניסוח תוכן מרובות כדי להגיע טוב יותר לקהל היעד.

לפי מטא, תכונות אלו נבדקו ב-AI Sandbox מול קבוצה קטנה ומגוונת של מפרסמים. המשוב ממשתתפים אלה הצביע על כך שלפי התרשומתם הבינה המלאכותית הג'נרטיבית יכולה לחסוך להם זמן ומשאבים, תוך שיפור הפרודוקטיביות שלהם. רוב המפרסמים אמרו שהם סבורים כי יחסכו זמן בעזרת הכלים החדשים, וכחצי מהמשתתפים בפיילוט העריכו שה-GenAI תחסוך להם חמש שעות עבודה, או יותר, מדי שבוע.

עם זאת, מטא הודתה כי יש לה עדיין עבודה לעשות על אספקת תוצאות שיהיו מותאמות אישית לייחודיות ולסגנון החזותי של כל מותג ומותג.

ענקית המדיה החברתית עדכנה כי היא מתכננת להציע למפרסמים דרכים נוספות ליצור עותקים של מודעות ותמונות רקע בתוך דקות, בעזרת ערכות נושא מותאמות שתספק להם בעתיד הקרוב. בחברה גם בודקים אפשרות לשימוש ביכולות ה-AI לשם העברת הודעות עסקיות במסנג'ר (Messenger) ובשירות המסרים המיידים הפופולרי הנוסף שבבעלות החברה, ווטסאפ, וזאת כדי ליצור קשר מול לקוחות.

מטא סיכמה את הודעתה וכתבה: "עם מיליוני עסקים המפרסמים בפלטפורמה שלנו, נמשיך לנקוט בגישה שיתופית בפיתוח התכונות והחוויות הללו, כך שיספקו ערך לעסקים ולאנשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים