מיקרוסופט משלבת את קופילוט ב-וואן דרייב

העיצוב החדש של שירות האחסון אונליין המיקרוסופטי זורם ומרחף יותר, ומתאים יותר לעיצוב של סביבת העבודה הנוכחית ב-Windows 11

וואן דרייב של מיקרוסופט.

מיקרוסופט הכריזה על עיצוב חדש של וואן דרייב (OneDrive), שירות האחסון אונליין שלה, ושילוב בו של קופילוט (Copilot), ערכת כלי הבינה המלאכותית שלה. העיצוב החדש זורם ומרחף יותר, ומתאים יותר לעיצוב של סביבת העבודה הנוכחית ב-Windows 11. יש בו אלמנטים שמזכירים שמדובר בשירות ענן, אבל עדיין, ההרגשה הכללית היא של ניקון, ארגון ויותר נוחות עבודה.

ברמה העסקית אמור העיצוב החדש של וואן דרייב להציע יותר כלים עסקיים ומנהליים, כשבינה המלאכותית נכנסת לתמונה כדי לעזור לבצע חיפושים מהירים יותר, לארגן מסמכים וגם לחלץ מידע מתוך הקבצים השמורים בשירות. אלא שמעל לכל, הוא מאפשר לנהל את הקבצים טוב יותר, ולא משנה מה המקור שלהם במערכת ולצורך מה הם משתמשים – בין אם בתיקייה פרטית, בין אם במצגת ב-Microsoft 365 ובין אם בתיקיות המסמכים של SharePoint.

בהיבט אחר של הבינה המלאכותית, המערכת תנסה ללמוד את הרגלי השימוש ולהציע עם הזמן פעולות שונות שיוצגו בתיבות גדולות בדף הראשי של השירות, מעל לרשימת הקבצים האחרונים.

לפי מיקרוסופט, משתמשים יכולים כעת לבחור צבעים שונים עבור תיקיות כאלה ואחרות, לשתף בקלות רבה יותר את הקבצים או קישורים אליהם, וכן לבצע חיפושים מבוססי הקשר, שיאפשרו גם לחפש בקבצים משותפים לפי היוצר שלהם, כולל תמונות ויזואליות .

מדובר בשלב הראשון של העיצוב החדש, והוא אמור להתחיל את כניסתו לשוק בימים הקרובים, באופן מדורג. מיקרוסופט מתכוונת להשיק בהמשך תכונות נוספות, כמו שילוב טבעי באאוטלוק, שמירת קבצים לגישה לפי דרישה, עבודה במצב לא מקוון, ותצוגת מדיה חדשה, דינמית ומהירה יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים