גוגל הכריזה על המחשבים הניידים הראשונים במשפחת Chromebook Plus

מדובר בתיוג חדש של גוגל שמיועד למחשבים שעומדים בתקן של חומרה מינימלית, לפי הגדרת החברה, כך שהם יכולים להריץ תוכנות בלעדיות - בעיקר, איך לא, מה שקשור לבינה מלאכותית

מחשבי ה-Chromebook Plus החדשים של גוגל.

גוגל הכריזה אתמול (ב') על המחשבים הניידים הראשונים שהיא מציעה לשוק תחת השם Chromebook Plus. מדובר בתיוג חדש של גוגל, שמיועד למחשבים שעומדים בתקן של חומרה מינימלית, לפי הגדרת החברה, כך שהם יכולים להריץ תוכנות בלעדיות – בעיקר, איך לא, מה שקשור לבינה מלאכותית.

לפי גוגל, כדי שנייד יוכל לקבל אישור כמתאים ל-Chromebook Plus הוא יהיה צריך להיות מצויד לפחות במעבד Core i3 של אינטל מהדור ה-12, או במעבד Ryzen 3 מסדרת 7000 ומעלה של AMD. יש צורך גם לפחות ב-8 גיגה-בייט זיכרון RAM ו-128 גיגה-בייט זיכרון אחסון, בתצוגת IPS ברזולוציית 1080p, וכן במצלמת רשת באבחנה של 1080p, שמציעה מערכת הפחתת רעשים, ולו זמנית, בעת שיחות ועידה.

מחשבים שמריצים את מערכת ההפעלה של גוגל עוד לפני ההכרזה על הגרסה המתוגברת יזכו לשדרוג כבר במהלך השבועות הקרובים, מספרים בחברה.

התכונות החדשות, שיהיו בלעדיות למחשבים שיעמדו בתקן, כבר מוכרות, בחלקן, משירותים אחרים של גוגל, דוגמת "מחק הקסם", המבוסס על בינה מלאכותית, ותכונות עריכת תמונות מתקדמות אחרות; שימוש בבינה מלאכותית להגדרה אוטומטית של הבהירות והניגודיות של התמונה ורעשי הרקע בעת שמבצעים שיחות ועידה; וסנכרון אוטומטי של קבצים לאחסון המקומי, כדי לאפשר עבודה מקומית ללא צורך בחיבור לאינטרנט.

גוגל מבטיחה עדכונים שוטפים לניידים שיתאימו לתקן החדש. הרשימה של המחשבים הזמינים כבר כוללת ניידים של "החשודות העיקריות" הרגילות: אייסר, לנובו, אסוס ו-HP. המחירים שלהם מתחילים ב-399 דולר ויכולים להגיע גם עד ל-699 דולר, בהתאם לרמת החומרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים