חברת הפינטק סטמפלי גייסה 61 מיליון דולר

החברה מציעה פתרון תשלומי חשבוניות לעסקים בהתבסס על AI ● סבב הגיוס הובל על ידי חברת ההשקעות בלקסטון, שמתמקדת בימים אלה בחברות בינה מלאכותית ● בסטמפלי רוצים להפוך ל-"אחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם"

מימין: אייל ועופר פלדמן מייסדי סטמפלי.

הנה ידיעה שנחמד לקרוא בימים אלה, שבהם גיוסי הכספים של הסטארט-אפים הישראליים די מדשדשים: סטמפלי, שעושה אוטומציית AI של תשלומי חשבוניות לעסקים, הודיעה היום (ג') כי היא גייסה 61 מיליון דולר בסבב גיוס D. את הסבב הובילה בלקסטון והשתתפו בו המשקיעים הקיימים של החברה, בהם אינסייט פרטנרס, נקסט וורלד קפיטל וקרן ההשקעות של בלומברג.

עד כה גייסה סטמפלי, ביחד עם הסבב הנוכחי, כ-148 מיליון דולר. כספי הגיוס יאפשרו לחברה להעמיק את אחיזתה בשוק האמריקני, להעשיר את המוצרים הקיימים שלה ולפתח מוצרים חדשים. כמו כן, בחברה הודיעו כי הם ירחיבו בשנה הקרובה את מצבת כוח האדם שלה במשרדיה בתל אביב ובארצות הברית, אולם לא ציינו בכמה עובדים ובאילו מקצועות.

בינה מלאכותית ביישומים פיננסיים רגישים

אחת המשימות שנמצאות בימים אלה על שולחנם של סמנכ"לי הכספים בחברות היא לאמץ ולהטמיע טכנולוגיות בינה מלאכותית, כדי שאלה יאיצו את זרימת העבודה, יקצרו תהליכים וימנעו טעויות יקרות, שעלולות לעלות לארגונים הרבה כסף. עם זאת, יכולות הבינה המלאכותית עדיין לא מדויקות, מה שמציב בפני סמנכ"לי הכספים אתגר: כיצד ניתן לאמץ כלי AI עבור פונקציות פיננסיות רגישות, שאין בהן מקום לטעויות? סטמפלי מציעה להם פלטפורמה מבוססת AI, שמאפשרת אוטומציה מלאה ומהירה בטיפול בחשבוניות, מעקב הוצאות, ניהול תהליכי אישור תשלומים מורכבים, זיהוי הונאות ומשימות פיננסיות רגישות אחרות. כל זאת, אומרים בחברה, במהירות, ללא ההפרעה ביישומים של תהליכים קיימים במערכות ה-ERP.

סטמפלי הוקמה ב-2015 על ידי האחים אייל פלדמן (מנכ"ל) ועופר פלדמן (סמנכ"ל טכנולוגיות). רק באוגוסט האחרון עברו דרך המערכות שלה כמיליון חשבוניות בשווי כולל של חמישה מיליארד דולר. החברה מונה כ- 250 עובדים – כ-80 מהם במרכז הפיתוח בתל אביב והיתר בארצות הברית.

לדברי אייל פלדמן, "מיום היווסדה, סטמפלי כיוונה להיות חברה גדולה, שתעניק ערך אמיתי ללקוחות שלה. בשנתיים האחרונות החברה צומחת בקצב גבוה וביחד עם בלקסטון, נהפוך את סטמפלי לאחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם".

ההשקעה של בלקסטון בסטמפלי היא חלק מהתמקדותה של חברת ההשקעות בימים אלה בחברות שמבצעות דיגיטציה על ידי אימוץ של בינה מלאכותית. יפעת אורון, שותפה ומנכ"לית בלקסטון ישראל, ציינה כי "הטרנספורמציה הדיגיטלית הפכה לאתגר המרכזי שארגונים מתמודדים אתו בשנים האחרונות, והמעבר הזה מגיע עם כאבי גדילה לא פשוטים. סטמפלי יושבת בדיוק בצומת הזה, עם צוות חזק ופתרון AI מהיר ופשוט. החברה מצטרפת לפורטפוליו של בלקסטון והפתרון שלה יוכל לשמש את חברות הפורטפוליו האחרות שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים