הישג לתלמידי הפריפריה: אמזון העולמית תכשיר אותם דרך מכללת שחקים

תוכנית Amazon AWS CloudRoom שהמכללה תעביר, תכשיר תלמידים בכלי התכנות של ענקית הטק ותפתח בפניהם צוהר לעולם הפיתוח והיי-טק הישראלי

שני דויטש דניאל, מנכ"לית מכללת שחקים.

אמזון העולמית בחרה באחרונה במכללת שחקים – המלמדת בני נוער את לימודי הטכנולוגיה והסייבר –  להקמת פרויקט להכשרת תלמידים מצטיינים מהפריפריה. התוכנית, ששמה AWS CloudRoom, תסייע לתלמידי כיתות ה'-ו' מבתי ספר בבית שמש, תנובות, שוהם ועמק חפר ללמוד לתכנת באמצעות מרכזי הדאטה של אמזון.

תוכנית AWS CloudRoom.

תוכנית AWS CloudRoom. צילום: AWS

במסגרת התוכנית ילמדו תלמידים מחוננים ומצטיינים את מערכת CloudRoom מבית AWS – זרוע מחשוב הענן של אמזון. כחלק מלימודים אלו הם יתנסו בתכנות וארכיטקטורת ענן. בנוסף, המכללה תפגיש את התלמידים עם עובדים מהתעשייה, אשר ישמשו להם מודל חיובי להמשך לימודים גבוהים בתחום.

מכללת שחקים היא מכללה ללימוד בני נוער מקצועות הטכנולוגיה והסייבר. המכללה פועלת ב-70 מוקדים בארץ, מקריית שמונה ועד באר שבע. התוכנית של אמזון תתחיל בסמסטר הראשון של הלימודים האקדמיים.

שני דניאל דויטש, מנכ"לית מכללת שחקים: "המכללת הוקמה בשנת 2016, מתוך האמונה כי בפריפריה נמצאים נערים רבים עם יכולות גבוהות שלא מקבלים את מירב המשאבים. אנו שמחים על החיבור עם אמזון, המסייע לנו להשיג את החזון שהצבנו לנו לקדם את תלמידי הפריפריה. אנו מקווים כי שיתוף הפעולה עם אמזון יתרחב לטובת כלל תלמידי ישראל".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים