מהם הטרנדים החמים בעולם הפינטק?

אנני דגני, דירקטורית הפיתוח העסקי בפינסק אינוביישן לאב, סקרה אותם בדבריה בפתיחת כנס Fintech Showcase של Lynx מבית אנשים ומחשבים

אנני דגני, דירקטורית הפיתוח העסקי בפינסק אינוביישן לאב.

הטרנדים החמים בעולם הפינטק היוו הנושא המרכזי בכנס Fintech Showcase של Lynx מבית אנשים ומחשבים, שהתקיים באחרונה באולם האירועים של הבורסה לניירות ערך בתל אביב. אנני דגני, דירקטורית הפיתוח העסקי בפינסק אינוביישן לאב, סקרה אותם בדבריה בפתיחת האירוע.

פינסק אינוביישן לאב היא זרוע משותפת של החברות אנל X ומאסטרקארד, ש-"עובדת עם חברות סטארט-אפ שנמצאות בהתחלה שלהן וגדלה איתן, תוך שיתוף פעולה עם האקו-סיסטם", אמרה דגני. היא ציינה שהחברה משקיעה לכל היותר בחמישה סטארט-אפים בשנה. לדבריה, היא מחפשת חברות בין היתר בעולמות אבטחת הסייבר, אבטחת הדיגיטל, ההצפנה, האותנטיקציה, הבינה המלאכותית, פלטפורמות התשלומים, וההכללה הפיננסית. "כל פרויקט שאנחנו מבצעים מותאם אישית לצרכי הסטארט-אפ שאיתו אנחנו מבצעים אותו. יש לנו תמיכה ממשלתית וקשר למשקיעים וללקוחות, כולל לאנל ולמאסטרקארד עצמן", ציינה.

"החדשנות שתשפר את הכלכלה שלנו ב-5-7 השנים הבאות"

בדבריה סקרה דגני, כאמור, הטרנדים בעולם הפינטק – או, לדבריה, "החדשנות שתשפר את הכלכלה שלנו ב-5-7 השנים הבאות".

ראשית, אמרה, "ככל שהמסחר מתפתח, כך גם עולם התשלומים. כמו כן, נראה יותר ויותר טכנולוגיות מציאות מעורבת, שמשלבות את העולמות הפיזי והווירטואלי, מחשוב קוואנטי וטכנולוגיית פרטיות, שמאפשרת לנו להשתמש בדאטה בדרכים אחראיות ובטוחות. כמובן, יש גם את תחום הבינה המלאכותית. כל אחת מהטכנולוגיות האלה חשובה, אבל ביחד הן משנעות את עולם התשלומים ואת עולם המסחר".

ביתר פירוט, היא ציינה כי "הסביבות הווירטואליות והפיזיות מתערבבות ביחד, וזה מביא למסע לקוח טוב יותר. משתנה הדרך שבה מעצבים ומוציאים לפועל את המוצר".

"ביחד עם טכנולוגיות מתפתחות, יהיו טכנולוגיות חדשות בעולם התשלומים", הוסיפה דגני. "יש בהקשר זה חדשנות בשלושה אזורים, שיחדיו מאפשרים לדמיין מחדש את הכסף: עולם של אסימונים (טוקנים) – כל מה שאפשר שיהיה 'אסימוני' – יהיה כזה, תוכניות תשלומים וארנקים שנמצאים בכל מקום. אנחנו רואים את זה בישראל ומצפים שהדור הבא של הארנקים לא רק ינהל את התשלומים שלנו, אלא גם את הסביבה שלנו".

"חוויית הלקוח בעולם התשלומים", הוסיפה, "תהיה אינטליגנטית יותר, עם פיננסיות מקושרת, תשלומים חברי גבולות ועולם תשלומים מהיר יותר, נוח יותר ועם הזדמנויות הכנסה רבות יותר".

כמו כן, היא אמרה כי העתיד בעולם התשלומים נמצא בקיימות. "התשלומים יהיו יותר ידידותיים לסביבה, לקוחות יקנו יותר בחברות שעונות לערכים שלהם, והאמון של הלקוח בחברה יהיה דבר מרכזי שלפיו הוא יגדיר אותה וירצה לקנות בה", ציינה דגני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים