לקראת עונת החגים: אמזון מגייסת עוד 250 אלף עובדים בארה"ב

החברה בישרה אתמול (ג') על התוכנית וכן על כך שהשכר של עובדי מרכזי ההגשמה שלה ושל מי שאמונים על המשלוחים יגדל ויעמוד מעכשיו על 20.50 דולר לשעה בממוצע, לעומת 19 דולר שהיה השכר הממוצע לשעה עד כה

האם יש לפדקס סיכוי להתחרות בה בהצלחה? אמזון.

אמזון הודיעה אתמול (ג') שהיא תעסיק עוד 250 אלף עובדים במשרה מלאה וחלקית ומגייסת כעת לעונת החגים של 2023  זינוק של 67% ממכסת העובדים שהחברה הוסיפה לקראת עונת הקניות הלוהטת בשנה שעברה.

כידוע, עונת החגים – התקופה שבה מרבים בקניות ומתנות ברחבי העולם, ושמתחילה בדרך כלל בנובמבר ומסתיימת בדצמבר – היא בדרך כלל התקופה העמוסה ביותר בשנה עבור קמעונאים, והעסקת עובדים עונתיים עוזרת להם לעמוד בביקוש המוגבר שבו הם נתקלים ב"חגי" קניות כמו סייבר מאנדיי או בלאק פריידי.

ההכרזה מגיעה בזמן שהקמעונאים מתכוננים למה שצפוי להיות עונת קניות עמוסה בחגים. אמנם ההוצאה הצרכנית הייתה תנודתית השנה, אך SpendingPulse של מאסטרקארד צופה שהמכירות הקמעונאיות בארה"ב, ללא כלי רכב, יעלו ב-3.7% מנובמבר עד סוף דצמבר השנה.

אמזון הבהירה כי היא מגייסת עובדים נוספים מכיוון שפתחה יותר מ-50 מרכזי הגשמה (השם ה"ציורי" שהחברה מעניקה למחסניה), תחנות משלוח ואתרי משלוח מהיר (בתוך יום) חדשים בארה"ב השנה.

על פי הדיווחים, החברה גם משקיעה 1.3 מיליארד דולר בהעלאות שכר לעובדי מחסנים ותחבורה. שכרם של עובדי מרכזי ההגשמה של אמזון ושל מי שאמונים על המשלוחים יגדל ויעמוד מעכשיו על 20.50 דולר לשעה בממוצע, לעומת 19 דולר שהיה השכר הממוצע לשעה עד כה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים