חברה חדשה בקבוצת רד-בינת: Bynet Data Centers; המנכ"ל: אלי משה

יהודה זיסאפל, נשיא קבוצת רד-בינת, "פעילות הדאטה סנטר הינה אסטרטגית עבור קבוצת בינת, ובהתאם בחרנו להקים חברה חדשה שתתמקד ותוביל פעילות זו"

אלי משה, מנכ"ל בינת דאטה סנטרס 

קבוצת רד-בינת הקימה בימים אלה חברה חדשה – בינת דאטה סנטרס (Bynet Data Centers), אשר תרכז את פעילות חוות השרתים של הקבוצה ברחבי הארץ. לתפקיד מנכ״ל החברה מונה אלי משה, ששימש עד לאחרונה כמנהל לקוחות אסטרטגים באירופה והמזרח התיכון באמזון.

פעילות הדאטה סנטר של הקבוצה הוקמה ונוהלה בבינת תקשורת מחשבים במשך כעשור, ובמסגרתה הוקמו ארבע חוות שרתים בירושלים, בתל אביב ובלוד. המתקנים מתקדמים מסוגם ומספקים שירות לחברות, ארגונים, רשויות ומשרדי ממשלה. עםאתרי הדאטה סנטר של החברה נמנה אתר "ירושלים של זהב", אשר ממוקם בהר חוצבים בעומק של 50 מטר מתחת לאדמה והינו היחיד בישראל שעבר את מבדקי UTI והוסמך על ידה כספק TIER-3.

החברה פועלת להרחיב את פעילותה במתקנים חדשים נוספים, ובימים אלה מוקם דאטה סנטר נוסף בשוהם.

לדברי יהודה זיסאפל, נשיא קבוצת רד-בינת, "פעילות הדאטה סנטר הינה אסטרטגית עבור קבוצת בינת, ובהתאם בחרנו להקים חברה חדשה שתתמקד ותוביל פעילות זו".

אלי משה, סא"ל במיל' ובוגר תואר ראשון בכלכלה, הוא בעל ניסיון של יותר מ-20 שנה בתעשייה. עד לאחרונה שימש כמנהל לקוחות אסטרטגים באירופה והמזרח התיכון באמזון. לפני כן היה מנכ"ל אזור מזרח תיכון ואירופה של חברת Surgical Theater, שפיתחה פלטפורמת AR/VR לעולם הכירורגיה. לפני כן עבד כמנכ"ל אזור בחברת היטאצ'י ונטרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים