נחשף: למאסק ולזמרת גריימס יש ילד שלישי סודי

על הילד, טכנו מכניקוס שמו, סופר לראשונה בביוגרפיה של יזם הטק המפורסם ● נזכיר כי עד כה ידעו כולם כי למאסק יש שני ילדים עם גריימס, שישה ילדים מאשתו הראשונה ותאומים בני כשנה עם בכירה בנוירלינק, שבבעלותו

ילדים זה שמחה. אילון מאסק והאג'נדה שהוא מקדם הלכה למעשה. עיבוד ממוחשב כאילוסטרציה.

עד כה ידע העולם שליזם הטכנולוגי אילון מאסק יש תשעה ילדים משלוש נשים שונות, אבל כעת "צץ" לפתע ילד נוסף – צאצא סודי שלישי של מאסק עם הזמרת הקנדית גריימס, שהייתה בת זוגו לזמן מה בעבר.

את דבר קיומו של הילד החדש חשף ספרה חדש על מאסק שכתב הביוגרף המפורסם וולטר אייזקסון. הביוגרפיה החדשה, ששמה "אילון מאסק: טסלה, SpaceX והחיפוש אחר עתיד פנטסטי", אמורה לצאת לחנויות ב-12 בספטמבר, אך כבר כעת הפכה לבסט-סלר באמזון, עקב האפשרות לרכוש אותה בקנייה מוקדמת בפלטפורמה. בהתאמה, הדלפות מתוכננות היטב ממנה מיצרות לה חשיפה גדולה ומעוררות בה עוד ועוד עניין, ממש כמו קיומו של ילד נוסף וסודי.

וכך, על אף שאיש בציבור לא קרא את הספר עדיין, הביוגרפיה מייצרת תהודה נרחבת בתקשורת. בשבוע שעבר דיווחנו כי בכתבה שפרסם הוול סטריט ג'ורנל תחת הכותרת "הסיפור האמיתי של ההשתלטות של מאסק על טוויטר" תוארו כמה וכמה עניינים מהביוגרפיה המסקרנת. ואילו כעת, על על פי ביקורת אודותיו שהתפרסמה בניו יורק טיימס, מסתבר כי הספר חושף שלמאסק וגריימס נולד ילד שלישי, בן שזכה בהתאם למסורת המאסקית לשם המשונה טכנו מכניקוס (או טאו בקיצור), ושנולד בנובמבר 2021 בהליך פונדקאות. קיומו של ילד זה נשמר עד כה מתחת לרדאר, לא ברור מדוע.

נזכיר כי לגריימס (35) ומאסק (52) נולד ילדם הראשון, X Æ A-Xii, במאי 2020. מאוחר יותר, בראיון ל-Vanity Fair שהעניקה ב-2022 חשפה המוזיקאית כי לה ולמאסק נולדה גם בת, ששמה הוא Exa Dark Sideræl Musk, ושאת הבת הזו ילדה בכלל פונדקאית עבור הצמד, בדצמבר 2021.

לטענת מאסק: האנושות צריכה ילדים, והרבה

מאסק מאמין שהאנושות חייבת להתרבות ובדחיפות, כי לדבריו יש ירידה ניכרת בהיקף הילודה בעולם, דבר שעלול לפגוע בבני האדם. היזם החל כבר מזמן בהשמעת הערות על מצב הילודה, ההולכת ופוחתת לטענתו, על אף שמיותר לציין כי מדובר בתיאוריה ההפוכה לזו שמציגים מומחים רבים, הטוענים כי לכדור הארץ כבר מתכלים המשאבים לכלכל את כל תושביו הרבים.

בהתאם לאמונתו זו, ידוע כי למאסק יש גם שישה ילדים מאשתו לשעבר, הסופרת הקנדית ג'סטין ווילסון. למעשה היה להם גם ילד נוסף, אך באופן טרגי בנם הראשון, נבאדה אלכסנדר, חווה מוות בעריסה ב-2002, בהיותו בן 10 שבועות בלבד. כחלק מהעיסוק בששת הילדים של ווילסון ומאסק נכלל גם נושא נוסף שהספר עתיד לפרט – מערכת היחסים המתוחה בין מאסק לביתו הטרנסג'נדרית, ויויאן ג'נה וילסון, בת ה-19, בספר נטען כי הקשר הבעייתי היה אחת הסיבות שעמדו מאחורי רצונו של היזם להיות הבעלים של הרשת החברתית המצייצת.

ואולם למרות הקושי שלו עם הבת הטרנסית ושלל בעיות כאלו ואחרות, כולל היותו אדם המנהל מספר חברות ענק דומיננטיות מאין כמותן, מאסק לא עוצר את מפעל הולדת הילדים שלו – בנוסף לילדיו עם ווילסון וגריימס, למאסק, מי שבין שלל כתריו הוא גם המנכ"ל ואחד ממייסדי חברת נויראלינק (Neuralink) – המפתחת חיבור מוח למחשב – יש גם זוגיות וילדים עם בכירה בחברה.

הביאו תאומים יחד. אילון מאסק ואיבון זיליס.

הביאו תאומים יחד. אילון מאסק ואיבון זיליס. צילום: פליקר ו-ויקיפדיה (בהתאמה)

שיבון זיליס, שהיא מנהלת תפעול ופרויקטים מיוחדים בנוירלינק, הרתה לבוס שלה, ובסתיו 2021 ילדה תאומים שהוא אביהם. על זיליס נאמר בספר כי מאסק הציע להיות תורם הזרע שלה כדי ש"הילדים יהיו שלו מבחינה גנטית".

ואם מדברים על יחסי הציבור לביוגרפיה – באחרונה שותפה על ידי אייזקסון בחשבון ה-X שלו, תמונה ראשונה של זיליס והתאומים ישובים יחד עם אביהם מאסק על מרפסת. אייזקסון צירף לפרסום גם תמונה של מאסק עם אחד מילדיו בוחנים את הרובוט דמוי האדם שמפתחת טסלה, אופטימוס שמו, ואליה צירף הכותב רק ציוץ בדבר חיבתו של מאסק לרובוטים, מאז שקרא לראשונה את ספרי אייזיק אסימוב בילדותו. אלא שבסופו של דבר דווקא התמונה של מאסק עם התאומים וזיליס עוררה התייחסות ציבורית גדולה יותר מתמונת הרובוט.

חשיפת הילד השלישי הסודי של מאסק עם גריימס מגיעה על אף שבני הזוג נפרדו מזמן, כך לפחות דווח בתקשורת. בנוסף, בעבר נטען כי גריימס האשימה את מאסק וזיליס, שלפי הדיווחים גרים כיום יחד, בכך שהם מנעו ממנה לראות את בנה.

הידיעה על הילד השלישי הסודי של מאסק וגריימס זכתה לשלל תגובות מרבים שפשוט לא מבינים את אופן ההתנהלות של האדם הכל כך אקסצנטרי ומוזר שמצטייר מפרטי הביוגרפיה המוקדמים על מאסק. חלק מהאנשים הביעו הפתעה וזעזוע, בעוד שאחרים הגנו על זכותו של מאסק להקים משפחה גדולה כרצונו. היו גם מגיבים שיצאו נגד היעדר האתיקה שבהחלטתו של מאסק להביא ילדים לעולם עם זיליס, העובדת תחתיו בחברה שלו.

כאמור, הספר, שיצא בעוד יומיים צפוי לשפוך אור נוסף ורב על חייו האישיים והעסקיים של מאסק. אייזקסון – שכתב גם ביוגרפיות מוכרות על לאונרדו דה וינצ'י, סטיב ג'ובס, אלברט איינשטיין, בנג'מין פרנקלין והנרי קיסינג'ר – ליווה במשך שנתיים את מאסק, שהיה מודע כמובן למחקר אודותיו. לפיכך נוכל לקרוא בביוגרפיה כנראה גם שפע של מידע לא רק על ילדיו של היזם התזזיתי אלא על עמדותיו בנוגע לבינה מלאכותית, לחקר החלל ולנושאים אחרים שברומו של עולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים